“Als je eens echt bijzonder wilt eten”
Beoordeling van Platanos

Platanos
Geclassificeerd als nr. 32 van 229 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
25 augustus 2017 beoordeeld

Het eten in al die restaurantjes in Koe is lekker, maar toch heel mainstream. Hier kun je wat meer bijzondere dingen eten. Heel lekker, vooral de kip.

Schrijf een beoordeling

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in n heel relaxte setting begeleid door live jazz muziek. Prima kaart, voldoende keuze voor verschillende budgetten. Mooie locatie. Genoten!

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben er zowel een koffietje gedronken, luncke gegeten en gedineerd. Een oase van rust midden in het centrum!
Zeer vriendelijk personeel.
Aanrader : de Irish Coffee ... climax!!!

22 mei 2017 beoordeeld

Vlak bij de chaos van de haven ligt op het pleintje met de boom van Hyppocrates een goed restaurant. De kaart is traditioneel met een paar extras, de bediening was prima en de tafels zagen er goed uit. Het was er op deze zondagavond in mei niet erg druk zodat we er een goede maaltijd in een feeërieke omgeving hebben genoten. De bediening door onze zweedse perfect engelstalige ober was perfect. De steak was perfect gebakken en de kippenpoot van mijn partner was lekker. De gestoomde mosseltjes vooraf waren subliem.
Een kleine tegenvaller hadden we de dag nadien toen we er op de middag wouden gaan eten. Alles was veel drukker en hectisch door een opstekend onweer. We werden maar matig opgevangen en beslisten elders te gaan. Daarom een bolletje minder voor service.

24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk rustige plek om te genieten van een goede bak koffie. Super vriendelijk personeel. Er werd meteen een kaart gepakt om ons te vertellen waar we leuke dingen konden zien en doen op Kos. Wij zijn hier nu 2 keer geweest en gaan de komende week nog zender terug. Genieten met een hoofdletter G. Prijzen zijn zeer schappelijk. Goede illy koffie!

Reizigers die Platanos bekeken, bekeken ook

In Platanos geweest? Deel je ervaringen!