“Heerlijk ”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in n heel relaxte setting begeleid door live jazz muziek. Prima kaart, voldoende keuze voor verschillende budgetten. Mooie locatie. Genoten!

Schrijf een beoordeling

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben er zowel een koffietje gedronken, luncke gegeten en gedineerd. Een oase van rust midden in het centrum!
Zeer vriendelijk personeel.
Aanrader : de Irish Coffee ... climax!!!

22 mei 2017 beoordeeld

Vlak bij de chaos van de haven ligt op het pleintje met de boom van Hyppocrates een goed restaurant. De kaart is traditioneel met een paar extras, de bediening was prima en de tafels zagen er goed uit. Het was er op deze zondagavond in mei niet erg druk zodat we er een goede maaltijd in een feeërieke omgeving hebben genoten. De bediening door onze zweedse perfect engelstalige ober was perfect. De steak was perfect gebakken en de kippenpoot van mijn partner was lekker. De gestoomde mosseltjes vooraf waren subliem.
Een kleine tegenvaller hadden we de dag nadien toen we er op de middag wouden gaan eten. Alles was veel drukker en hectisch door een opstekend onweer. We werden maar matig opgevangen en beslisten elders te gaan. Daarom een bolletje minder voor service.

24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk rustige plek om te genieten van een goede bak koffie. Super vriendelijk personeel. Er werd meteen een kaart gepakt om ons te vertellen waar we leuke dingen konden zien en doen op Kos. Wij zijn hier nu 2 keer geweest en gaan de komende week nog zender terug. Genieten met een hoofdletter G. Prijzen zijn zeer schappelijk. Goede illy koffie!

31 augustus 2015 beoordeeld

We hebben hier meerdere keren gegeten, 2x voor het ontbijt, en 1x voor de lunch. De locatie is mooi aan een pleintje, met zicht op de Plataan van hippocrates. Tijdens ons verblijf (laatste week augustus 2015) was het in en rondom het restaurant erg rustig, vermoedelijk door de aanname van veel toeristen dat er vluchtelingen in de buurt zouden zijn. Op een enkele na is dit duidelijk niet het geval, en de paar die er te zien zijn, doen geen vlieg kwaad. De kaart is duidelijk een treetje hoger dan de gemiddelde taverna op het eiland, een black angus hamburger of eggs benedict als ontbijt, zijn gerechten die je bij andere restaurants niet aan zal treffen. De gerechten zelf zijn erg goed, zo was de hollandaise saus bij de eggs benedict zelf gemaakt, niet uit een pakje, en is het verse sap ook dat, vers geperst vruchtensap. Ook de sandwiches van de lunchkaart zijn kwalitatief erg goed.

De service is Grieks, dus zeker wel hartelijk, maar soms moet je even wachten voordat ze je opmerken of langskomen.

Reizigers die Platanos bekeken, bekeken ook

In Platanos geweest? Deel je ervaringen!