“Totaal geen hospitality.”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 juni 2015 beoordeeld

Prachtige locatie, ruimte op het plein waar kinderen kunnen spelen. Geen propper, iemand die je uitnodigt om bij hun te komen dineren.
Het eten is beslist niet wat de kaart biedt. Veel vet op de porkbelly. Totaal geen groente en erg veel aardappelpuree. O, ja 2 kleine blaadjes groen en een mini mini toefje groene puree.
Ook de kippepoot van mijn dochter dreef in de aardappelpuree.
Vooral geen oogcontact of service vraag deed mij beslissen deze beoordeling te schrijven.

12 oktober 2014 beoordeeld

Er stond geen 'lokker' bij de uitgang wat al heel prettig was. Het restaurant heeft een heel sfeervol terras met overhangende bougainville en kaarslicht. Met uitzicht op de plataan van Hippocrates. Het eten was echt erg goed. Niet het standaard werk dat je in alle andere restaurants in Kos krijgt maar echt origineel en erg lekker! De bediening was erg beleefd en spraken ook Engels. De prijs viel me reuze mee. Echt een aanrader!

17 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste dag on Kos stad op zoek naar een restaurant: bij iedere tent langs het water proberen ze je naar binnen te trekken, wat ons alleen maar afschrikt. Als dit Kos is, wat hebben we dan een ellendige week voor de boeg. Toch maar verder zoeken en we kwamen Platanos tegen. Leek gesloten, maar we waren erg vroeg. Mooi plaatsje op het terras (in Italiaanse sfeer) gekregen en ik ging naar de wc. Ik was de eerste klant en daar hadden ze nog geen rekening mee gehouden. Alle deuren stonden open zodat ik de keuken en de opslag kon zien: brandschoon en netjes geordend. Aan de gasten die na ons het terras op kwamen kon je al zien dat het goed zat, en inderdaad. Heerlijk gegeten en niets te duur. Echte aanrader!

• Sfeer
14 september 2014 beoordeeld

Heerlijk eten op een geweldige locatie bij de boom van Hippocrates. Goeie service en vriendelijk personeel.
Prijs-kwaliteitverhouding is prima, eten is in verhouding tot andere locaties wel iets duurder, maar dat is het wel waard.

3 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt geweldig! Gelegen op een geweldige locatie, aan een archeologische opgraving, midden op een prachtig pleintje! Professionele en vriendelijke bediening! Kaart is overzichtelijk en het eten is echt uitstekend! Hier krijg je heerlijk eten voor een goede prijs! Echt een aanrader in kos-stad

Reizigers die Platanos bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad
Kos Town, Kos-Stad

In Platanos geweest? Deel je ervaringen!