“Prachtig lunchen op het terras naast de zee”
Beoordeling van H2O Restaurant Cafe-Bar

H2O Restaurant Cafe-Bar
Geclassificeerd als nr. 36 van 229 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 juli 2017 beoordeeld

In een prachtige setting vlak naast de zee heerlijke lunch genomen. Een glas water bij aankomst en daarna heerlijke gerechten aan zeer democratische prijzen gekozen uit een originele menukaart.
De zeer vriendelijke bediening maakte het helemaal af.

Marketing D, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van H2O Restaurant Cafe-Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Dear visitor,

Thank you for sharing your opinion regarding H2O restaurant cafe bar, after your recent experience.
We are more than pleased to read that we managed to meet up to your expectations and that you took pleasure in our cuisine and seafront location.
Thank you for mentioning our attentive staff, too!
We are looking forward to your next visit, for yet another memorable experience in H2O!

Schrijf een beoordeling

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader voor wie houdt van lekker eten/sfeer én gezelligheid. Een toppertje, zijn er tijdens ons verlof enkele keren gaan eten.

Marketing D, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van H2O Restaurant Cafe-Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Dear visitor,

Thank you for sharing your experience regarding H2O Restaurant Cafe Bar.
We would like to express our sincere appreciation for your courteous remarks regarding our service and location.
Thank you once again for your comments, we hope to have the chance to welcome you back in H2O restaurant Cafe Bar sometime in the future!

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek met prachtig uitzicht. Bij je drankje krijg je een glas water en wat lekkers. De prijs was helemaal in orde. Volgens mijn zoon luxe toiletten :-)

Marketing D, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van H2O Restaurant Cafe-Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017

Dear visitor,

Thank you for your review after you recent visit in H2O Restaurant cafe bar. We truly hope to have the opportunity to welcome you back in H2O, sometime in the future!

8 maart 2017 beoordeeld

Ivm werk hier elke dag ontbeten en heel veel gedineerd. Ontbijt is zeer uitgebreid en te veel om te kiezen. Alles duidelijk omschreven. Enige minpunt alleen griekse of filterkoffie is inbegrepen (filterkoffie is zeer slap) capuchinno die normaal in orde is is extra betalen. Zeer uitgebreide menukaart.Van alles wat zelfs met caloriearm is rekening gehouden. Tevens zeer populair bij vele locals

Marketing D, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van H2O Restaurant Cafe-Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017

Dear visitor,

Thank you for your review, following you recent experience in H2O Restaurant cafe bar!
We would like to thank you for taking the time to share your opinion about our seafront location and cuisine. We are glad that you appreciated our attentive personnel and countless food choices. We offer a variety of mediterranean delicacies, including additional options such as: vegetarian, gluten free, sugar free, low calorie, suitable for diabetes, low cholesterol etc. Thank you for mentioning our genuine Greek breakfast, prepared every morning. We use traditional products and local recipes, certified by the Hellenic Chamber of Hotels.
As for the coffee, all walk-in visitors who do not stay in Kos Aktis and wish to have breakfast, pay for breakfast and therefore, every coffee is included in the total price. On the other hand, all Kos Aktis guests (paying for accommodation & breakfast), have filter coffee, Greek coffee and Nescafe included in the price.
Thank you once again for your review, we truly hope to have the opportunity to welcome you back in H2O sometime in the future!

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen aan de baai bij de oude vestingburcht van Kos-stad.
Moderne uitstraling en goede dinerkaart. Leuk detail is dat de omslag van de kaart gemaakt is met water...lastig omschrijven; moet je gewoon zien! Professionele bediening en het eten is keurig verzorgd. Gezellige mix van toerisme en lokale bevolking. Echte ontmoetingsplek... Aanrader!

Katerina K, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van H2O Restaurant Cafe-Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2016

Dear visitor,

We would like to thank you for taking the time to share your experience regarding H2O restaurant cafe bar.
We are pleased to read that you appreciated our cuisine and convenient location.
Thank you once again for your review, we truly hope to have the opportunity to welcome you back in H2O, soon!

Reizigers die H2O Restaurant Cafe-Bar bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In H2O Restaurant Cafe-Bar geweest? Deel je ervaringen!