“Leuk restaurant”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Leuk restaurant gelegen vlakbij het strand waar de strandzetels en de parasol gratis ter beschikking staan. Het eten is er prima, de bediening op zijn Grieks, uitermate vriendelijk, soms zelfs wat té aanwezig.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk grieks gegeten , volgens ons de beste spot.
Eten is heerlijk en ook echt heet , niet opgewarmt bij veel andere wel .
De eigenaar is heel opgewekt leuke vent .
Ga hier grieks eten echt super

4 mei 2018 beoordeeld

Matig eten. De kleftiko bestond voor het overgrote deel uit aardappel. Het personeel kwam gedurende de maaltijd een aantal keer een gesprekje aanknopen, zelfs dwars door ons eigen gesprek heen.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele uitgebreide kaart en zeer vriendelijk personeel! We hadden flink geluncht en wilden wat kleins dineren, dat was uiteraard mogelijk en werden zeer hartelijk geholpen.

22 september 2017 beoordeeld

Bij Jozef is het altijd gezellig hij heeft tijd voor een praatje en dat is op vakantie zeker leuk. Ook de rest van de bediening straal uit dat ze het ook leuk vinden en de cocktails zijn erg lekker.

Reizigers die Old River bekeken, bekeken ook

In Old River geweest? Deel je ervaringen!