TripAdvisor
Kos Town
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“TOP restaurant. Een aanrader!!!”
Beoordeling van Koako Mediterranean Taverna

Koako Mediterranean Taverna
Geclassificeerd als nr. 43 van 273 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Diverse keren bij Koako (Gastheer Panos) wezen eten. Een van de betere restaurants in KOS Stad. Mooi locatie met uitzicht op zee. Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Iedere keer weer genieten!

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten en hebben hier de beste Saganaki ooit op, geflambeerd in ouzo. Vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!
Rolstoel vriendelijk en ook geschikt voor grotere (vrienden)groepen.

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Koako (uit Kos) is een avond eten Grieks genieten. Probeer eens Mezes van de starters op de kaart en vergeet dan vooral de Saganaki niet, die geflambeerd wordt geserveerd. De service is uitstekend. Alles wordt met verse ingrediënten bereid en je proeft de liefde voor het vak. Men doet er alles aan om er een geslaagde avond van te maken.

2 augustus 2019 beoordeeld

Na een leuke dag besloten wij om hier te eten vanwege de goede recensies, het restaurant was vol maar na 5 min had de vriendelijke bediening een tafel voor ons gereed. Het bestelde eten kwam en de tzatziki was dun , zuur en smakeloos de bruchetta een geroosterd stokbroodje met een tomaten salsa uit een bakje van de supermarkt . Daarna kwam de mixed grill de kip was gort droog de worstjes en gehakt verbrand en de koteletten (als dat het moest voorstellen)taai en droog. Toen we dit meldde bij de bediening kwam er na 10 min 1 nieuw portie vlees, nu was de kip mals maar smakeloos en de gehakt smaakte naar oregano en was nog rauw. De bediening probeerde ons nog op te vrolijken met een gratis drankje maar onze avond was verpest .

Datum van bezoek: juli 2019
19 juli 2019 beoordeeld

We hebben de laatste dag van de vakantie besloten om hier te gaan eten en het was fenomenaal.

Met uitzicht op zee, perfecte service en heerlijk eten voor een goede prijs, vinden wij dit het beste restaurant van ons hele verblijf.

We vinden het jammer dat we dit heerlijke restaurant pas de laatste dag hebben ontdekt want we hadden hier graag nog eens gegeten.

Ik kan dit restaurant dan ook iedereen aanraden.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Koako Mediterranean Taverna bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad
Kos Town, Kos-Stad

In Koako Mediterranean Taverna geweest? Deel je ervaringen!