“Lekkerrrrrr”

Geclassificeerd als nr. 17 van 229 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte mama in de keuken. Lekker en authentiek. Service is fenomenaal. Alleen door de goede service wil je het hele menu doornemen en overal "ja" op zeggen. Het eten was delicious

Schrijf een beoordeling

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top taverna...heerlijk vers Grieks eten en fantastische medewerkers!!! Heb elke avond durende mijn vakantie van genoten.
Echte aanrader!!!
Je betaalt te weinig voor wat je eigenlijk krijgt.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor kwamen we hier terecht en de over stelde onze lunch samen. Dit was zeer lekker en als afsluiter krgen we een ouzo van de zaak.

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een echte mama in de keuken echt een aanrader voor iedereen die een beetje een beeld van de keuken van Griekenland wil krijgen. Lekker eten en drinken op een Grieks stoeltje. Heel vriendelijke bediening. DOEN!!

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten smaakte heerlijk, de ober heeft een heerlijk Grieks menu samengesteld. In tegenstelling tot alle andere restaurants word je hier niet direct 'gedwongen' te komen zitten. Moeder chefkok verdient veel lof!

Reizigers die Mummy's Cooking bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad
Kos Town, Kos-Stad

In Mummy's Cooking geweest? Deel je ervaringen!