“Date”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond gezellig met mijn vriend gegeten bij Petrino! Wat was dit een Top avond!! Erg gezellig, vriendelijke ober, goede sfeer. Daarnaast komt het personeel erg professioneel over, brede wijnkennis, net gekleed. Wij hadden beide de beef souvlaki en wat was dit lekker!! Heerlijk mals vlees, lekkere gegrilde groente en lekkere marinade!! Prijste technisch is Petrino wel wat duurder maar het is het waard!!

Zeker de moeite waard om langs Petrino te gaan! Wij gaan zeker nog eens eten bij deze toppers

13 september 2017 beoordeeld

We kwamen er dit jaar voor de derde keer,vorig jaar 1 keer geweest dit jaar 2 maal.Na er 3 maal te zijn gaan eten en na vergelijking met andere restaurants begon onze aanvankelijk goede indruk achteruit te gaan.Wat was de reden daarvoor??Er zijn in de buurt restaurants waar het eten lekkerder is en een derde goedkoper,bovendien maakt men onderscheid tussen klanten die een fles cava of champagne bestellen als aperitief en zij die een gewoon biertje drinken.Het eten wordt wel op een originele manier opgediend maar dat heeft wel een te hoge prijs.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De terrastuin van dit uitstekende restaurant biedt een fantastische ambiance voor een gezellig etentje. De kaart is gevarieerd met typische griekse maar ook italiaanse gerechten, en de kwaliteit is net iets beter dan de standaard griekse restaurants. De souvlaki werd bijvoorbeeld geserveerd hangend aan een haak boven het bord waardoor het perfect bereide vlees gemakkelijk van de spies te schuiven is en ook de rest van het eten op het bord tot zijn recht komt, erg handig. En de door de ober aangeraden lokale wijn was paste perfect bij de door ons gekozen gerechten. We waren hier op de avond voor de aardbeving en hopen dat dit restaurant die redelijk schadevrij doorstaan heeft.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant, net iets verder weg van de haven dan de andere restaurants, hebben we heerlijk gegeten. De bediening weet wat ze serveren en hebben dan ook goede tips/aanraders. Straalt professionaliteit uit en dat is dan ook te proeven. Vers brood vooraf wat hier in Kos al een uitzondering is en de hoofdgerechten zijn royaal aangekleed. De romantische, warme setting maakt het totale plaatje compleet!

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten,super vriendelijke bediening,ziet er allemaal erg verzorgd uit!!Eten was ruim voldoende en heerlijk bereid.Je verwacht hier meer uit te geven maar als je de rekening krijgt valt dit alles erg mee.In holland waren wij 2x zoveel kwijt geweest.Als afsluiter kregen wij nog een heerlijk taartje en een hand van de chef kok.Komen wij zeker terug!!

Reizigers die Petrino bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Petrino geweest? Deel je ervaringen!