“Heerlijke terras tuin waar lekker grieks eten wordt geserveerd”
Beoordeling van Petrino

Petrino
Geclassificeerd als nr. 24 van 227 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De terrastuin van dit uitstekende restaurant biedt een fantastische ambiance voor een gezellig etentje. De kaart is gevarieerd met typische griekse maar ook italiaanse gerechten, en de kwaliteit is net iets beter dan de standaard griekse restaurants. De souvlaki werd bijvoorbeeld geserveerd hangend aan een haak boven het bord waardoor het perfect bereide vlees gemakkelijk van de spies te schuiven is en ook de rest van het eten op het bord tot zijn recht komt, erg handig. En de door de ober aangeraden lokale wijn was paste perfect bij de door ons gekozen gerechten. We waren hier op de avond voor de aardbeving en hopen dat dit restaurant die redelijk schadevrij doorstaan heeft.

Schrijf een beoordeling

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant, net iets verder weg van de haven dan de andere restaurants, hebben we heerlijk gegeten. De bediening weet wat ze serveren en hebben dan ook goede tips/aanraders. Straalt professionaliteit uit en dat is dan ook te proeven. Vers brood vooraf wat hier in Kos al een uitzondering is en de hoofdgerechten zijn royaal aangekleed. De romantische, warme setting maakt het totale plaatje compleet!

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten,super vriendelijke bediening,ziet er allemaal erg verzorgd uit!!Eten was ruim voldoende en heerlijk bereid.Je verwacht hier meer uit te geven maar als je de rekening krijgt valt dit alles erg mee.In holland waren wij 2x zoveel kwijt geweest.Als afsluiter kregen wij nog een heerlijk taartje en een hand van de chef kok.Komen wij zeker terug!!

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening, eten duurde even, maar na het zien van het gerecht zeker te begrijpen. Leuke live muziek en een perfecte rustige locatie. Top!

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terras bevindt zich onder hele mooie olijfbomen en geeft ontzettend veel sfeer. De prijzen liggen iets hoger dan in een gemiddeld restaurant in Kos-stad, maar het is het zeker waard. De gerechten zijn net iets luxer en de bediening is heel fijn. Zeker een aanrader!!

Reizigers die Petrino bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad
Kos Town, Kos-Stad

In Petrino geweest? Deel je ervaringen!