“Alles top!”

Geclassificeerd als nr. 7 van 226 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met twee gezinnen hier gegeten. De bediening én de keuken verstaan hun vak hier. Heerlijke visgerechten en ook de salades van zeer goede kwaliteit. De kinderen hebben vlees gegeten en dat deed niet onder voor de rest. Als je voor één van de visrestaurants in deze straat gaat kies dan deze!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Agkyra Fish Restaurant
Bekijk de nieuwste beoordelingen

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten. Goede service. Gezellig en qua prijs heel goed. 2 personen uitgebreid gegeten voor 50 euro ongeveer. Voorgerecht (3 verschillende meze), hoofdgerecht en nagerecht.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant aan zee met goede bediening.
Onze kreeft bleek niet goed te zijn(leeg) we kregen hierop gelijk een nieuwe.
Als toetje krijg je een gratis tiramisu die erg lekker was.
We gaan deze week zeker nog een keer terug!!

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige locatie met terras tegen het water. Het eten kan niet beter, de 'white sauce seafood pasta' is een absolute aanrader!

28 juni 2017 beoordeeld

Zijn hier meerdere keren wezen eten geweldige gerechten en gastvrij ze geven je het gevoel dat je echt een avond uit eten bent.

Reizigers die Agkyra Fish Restaurant bekeken, bekeken ook

In Agkyra Fish Restaurant geweest? Deel je ervaringen!