“Heerlijk en vers”

Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als vegetariër dacht ik het moeilijk te gaan krijgen in Griekenland, maar al snel werd me duidelijk dat veel restaurants meer dan genoeg keuze zonder vlees en vis bieden. Zo ook Elia. De mezze waren bijna allemaal geschikt voor mij. Ik koos er drie en ze waren alle drie overheerlijk. Ook de andere gerechten van mijn tafelgenoten vielen erg bij hen in de smaak.
Aanrader!

Schrijf een beoordeling

6 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier 1x op aanraden gegeten. Vonden het niets bijzonders. Er zijn restaurantjes die vele malen beter zijn, maar de zucchini balls waren wel verrukkelijk.

Een TripAdvisor-lid
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie aantal keer hier gegeten. Kleine kaart, maar wel lekker. Zitten in de tuin, voor de keuken of gezellig mensen kijken in het bekende souvenirs winkel straatje. Bijzonder lekker was de lamb kapamas. Lamsvlees in tomatensaus met kaneel. Geserveerd met aardappelen.
Overige gerechten ook prima!

22 augustus 2017 beoordeeld

Dit was een ontzettend leuke avond met vlotte bediening, en goede service, Het eten was Grieks en ook erg smakelijk. Leuk ingericht in het Old town winkelstraatje, waar dan dit een griekse oase blijkt te zijn. ZAl het restaurant zeker aanbevelen als je lekker en vlot wil eten, tafels gaan wel een paar keer per avond om.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Elia hebben we heerlijk gegeten in de binnentuin. Mijn favoriet was de lamsbout bereidt met kaneel. Ook de aubergine met tomaat en kaas is heerlijk. Maar er staan nog zoveel meer lekkere dingen op de kaart
De bediening is erg vriendelijk!

Reizigers die Elia bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad
Kos Town, Kos-Stad

In Elia geweest? Deel je ervaringen!