“Gezellig en lekker eten”
Beoordeling van Elia

Elia
Geclassificeerd als nr. 15 van 229 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie aantal keer hier gegeten. Kleine kaart, maar wel lekker. Zitten in de tuin, voor de keuken of gezellig mensen kijken in het bekende souvenirs winkel straatje. Bijzonder lekker was de lamb kapamas. Lamsvlees in tomatensaus met kaneel. Geserveerd met aardappelen.
Overige gerechten ook prima!

Schrijf een beoordeling

22 augustus 2017 beoordeeld

Dit was een ontzettend leuke avond met vlotte bediening, en goede service, Het eten was Grieks en ook erg smakelijk. Leuk ingericht in het Old town winkelstraatje, waar dan dit een griekse oase blijkt te zijn. ZAl het restaurant zeker aanbevelen als je lekker en vlot wil eten, tafels gaan wel een paar keer per avond om.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Elia hebben we heerlijk gegeten in de binnentuin. Mijn favoriet was de lamsbout bereidt met kaneel. Ook de aubergine met tomaat en kaas is heerlijk. Maar er staan nog zoveel meer lekkere dingen op de kaart
De bediening is erg vriendelijk!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van een eerder bezoek 2 jaar geleden, nog een keer bezocht. Gastvrijheid en klantgerichtheid is hier werkelijk top. Kwaliteit van eten ook, deze keer alleen onze smaak niet. Onze dochter lustte het niet, hier werd door de bediening direct op gereageerd door alternatieven aan te bieden. Ook de locatie, met een mooie gezellige "tuin" is top. Gewoon proberen!

6 juli 2017 beoordeeld

Een geweldig restaurant in het oude gedeelte van Kos stad. Heerlijke huisgemaakte gerechten voor elk wat wils. Een restaurant met een heerlijke binnentuin en een heerlijke ambiance. Heerlijke locale gerechten.

Reizigers die Elia bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad
Kos Town, Kos-Stad

In Elia geweest? Deel je ervaringen!