“Lekker gegeten”
Beoordeling van Meze Academy

Meze Academy
Geclassificeerd als nr. 79 van 262 Restaurants in Kos Town
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar dagen slecht gegeten te hebben in de echte toeristenrestaurants kwam ik in het oude gedeelte van Kos Town dit restaurantje tegen. Heb er echt spijt van dat ik niet eerder in het oude gedeelte van de stad ben geweest. Heerlijk gegeten. Vooral de ouzo gehaktballetjes waren heerlijk. Daarna begonnen aan het pittig gesauteerd varkensvlees. Als je van pittig houd is dit ook echt een aanrader! Vriendelijke bediening en een leuk concept met de mezedes. Het personeel is behulpzaam om je te helpen als je twijfelt tussen 2 gerechten. Aanrader!

2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam van het restaurant doet meer verwachten dat het waar maakt. Kaart is niet echt mezes achtig. Zo staat er mixed grill en souvlaki op de kaart. Wel een leuke sfeer op 2 hoeken van de straat.

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker eten! Alles vers en vriendelijke bediening. Meer dan genoeg keus uit allerlei tapas/meze. Leuke plek ook.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meze Academy is de nieuwe naam van Opos Palia, waarmee het concept ook is veranderd. Overigens nog steeds dezelfde eigenaar.
Kleine Griekse gerechtjes, zeer smakelijk en vers, helemaal niets op aan te merken, ongelooflijk lekker.
Keurige en snelle bediening en er wordt ook prima met je meegedacht, waarna je aan de hand van de suggesties je keuze kan maken.
Een puntje aftrek voor het van de kaart verwijderen van de buffalo kebab (ik denk hier vol weemoed aan terug), maar wij zullen hier zeker terugkeren. En dat hopelijk nog heel vaak!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tentje. Kleine gerechtjes om te delen. Aantal gehad, alles perfect. Lekkere beetroots (bietjes).

Reizigers die Meze Academy bekeken, bekeken ook

In Meze Academy geweest? Deel je ervaringen!