2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 91
FindHotelUS$ 87
eDreamsUS$ 85
Trip.comUS$ 87
Beoordeeld op 24 juni 2022

Hotel ligt centraal gelegen. Alles goed te bereiken. Personeel zeer vriendelijk. Hotel is schoon. Leuk zwembad met bar. Ontbijt was super, alleen de koffie wat minder. Zeker een aanrader om heen te gaan.

Datum van verblijf: juni 2022
Asst Sales, Sales van Blue Lagoon City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2022

Hi 828arjenv,

Hartelijk dank voor het delen van uw review hier op TripAdvisor. Dank u wel dat u ons zwembad, ontbijt en personeel hebt gewaardeerd. Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen in Blue Lagoon City Hotel.

Beoordeeld op 23 juni 2022 via mobiele applicatie

Prima mooi hotel, erg vriendelijk personeel, fijne kamers en alles schoon en netjes. Fijn zwembad lekkere bedjes met handdoeken service. Klein aandachtspuntje dat de muziek erg hard staat, eenmaal iets van gezegd, muziek ging wat zachter echter van korte duur! Ontbijt prima voldoende keus echter er was iets met de koffie, vieze chloorsmaak! dit aangegeven maar de smaak bleef wisselend, jammer!

Beste 267niekg,

Hartelijk dank voor het kiezen van Blue Lagoon City Hotel voor uw verblijf in Kos Town. Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen in Blue Lagoon City Hotel.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 juni 2022

Voor onze vakantie kozen we voor dit hotel omwille van de zeer goede ligging in Kos stad. Alle voorzieningen zijn binnen wandelafstand (fietsen, auto, buggy...huren, boottochten, restaurantjes, winkeltjes enz...).
Het hotel heeft ruime kamers en alles is aanwezig. Ons balkonnetje gaf uit op het zwembad met de poolbar/restaurant. Je kunt er op elk moment van de dag vertoeven voor een verfrissend drankje en hapje.
Het personeel is zeer vriendelijk. We genoten elke morgen van een overvloedig ontbijt dat in buffetvorm is voorzien.
We zouden het hotel aan iedereen aanbevelen.

Datum van verblijf: juni 2022
Asst Sales, Sales van Blue Lagoon City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2022

Hi Annenronny,

Fijn om te horen dat je het naar je zin gehad heeft. Dank je wel dat je er was en wat fijn dat je ons personeel, locatie en kamers hebt gewaardeerd. We zien je graag weer snel!

Beoordeeld op 17 mei 2022

Zeer vriendelijk personeel, mega schoon, elke dag schone handdoeken. Top top top.
De ligging is uitstekend, bed slaapt heerlijk, niets op aan te merken. Wij raden dit zeer zeker aan, de moeite waard...gezellig ook nog

Datum van verblijf: mei 2022
Asst Sales, Sales van Blue Lagoon City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Hi JacoRia,

Dank je wel voor je mooie review en fijn te lezen dat je het naar je zin gehad hebt bij ons. We zien je graag weer snel!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

In mei 2022 gelogeerd in het Blue lagoon city hotel in Kos stad. Een goed hotel en zeker de vier sterren score waardig.
Grote lichte ruime kamers, met een goed uitgedachte was, toilet en douchegelegenheid. Mooie moderne kleurstelling. Geen aparte badkamer maar een afsluitbaar toilet, een afsluitbare douche met wastafels ervoor. Zeer ruimtelijk. Goede bedden. Als er dan toch minpunten gegeven moeten worden dan Is dat voor het ontbreken van een tweede stoel op de kamer (op het balkon staan er overigens wel twee). Het hotel is verder voorzien van een verwarmd binnen- en buitenzwembad. Het binnen zwembad is van beperkte afmeting maar inclusief bubbelbad. Het buitenbad is echt ruim en rondom voorzien van ligbedden met parasol en een bar/restaurant. Het hotel geeft aan dat het met een handdoek reserveren van de ligbedjes niet is toegestaan en dat een 40 minuten niet gebruikt maar wel gereserveerd ligbedje weer vrijkomt voor ander gebruik. Ik heb wel de gereserveerde bedjes gezien en niet dat ertegen opgetreden werd jammer voor andere gasten. Het hotel is centraal in Kos stad gelegen en per huurfiets, fietsverhuur om de hoek, is alles gemakkelijk te fietsen (let op bijna alles is eenrichtingsverkeer in Kos stad) en te lopen ook (al zijn de trottoirs niet altijd even goed en makkelijk beloopbaar). Verder heeft het hotel vele andere voorzieningen.
Kortom boek gerust, je zult van dit hotel geen spijt krijgen en al helemaal niet van het zeer ruime ontbijtbuffet.

Kamertip: Fietsenstalling naast hotel heeft beperkte capaciteit
Datum van verblijf: mei 2022
Asst Sales, Sales van Blue Lagoon City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Geachte HenrySchalkhaar,

Hartelijk dank voor het delen van je review. Je vriendelijke woorden over ons heerlijke bed en prachtige hotel worden geapprecieërd door het gehele team. Wij kijken er naar uit om je op nieuw te mogen verwelkomen in Blue Lagoon City Hotel.

Met hartelijke groeten,