24 mei 2018 beoordeeld

Dit is een geweldig mooie accommodatie om een heerlijke vakantie te hebben in Kos-stad. Bij aankomst ontvangen door de altijd vriendelijke en behulpzame Costas, wat je vraag ook is, hij heeft het antwoord. Het schone en nieuwe appartement was ruim, met prima douche en heerlijke bedden, een goed werkende airco, ook voldoende kastruimte en een keukentje voor degene die zelf zijn of haar ontbijt wil maken. Wij hebben gebruik gemaakt van het ontbijt wat in de ochtend voor €5.- je klaar staat, met vers brood en broodjes, eieren, bacon, fruit, yoghurt, sapje, goede koffie, zoete deegwaren etc. etc. Elke dag een wisselend gerechtje of taartje met liefde gemaakt door de keukenbrigade. Daarbij ook elke ochtend met een glimlach begroet door Maria en Lilly, de dag is dan alweer prima begonnen.
Het zwembad op het dak is niet groot, maar voldoende voor verkoeling, zeker niet om baantjes te trekken. Mooi uitzicht op haven, stad en Turkije. De poolbar voorziet overdag in drankje en hapje, je kan er voor de lunch een lekkere salade nemen of een pizza, wordt door Lilly graag gemaakt voor je. En we hebben een aantal avonden aan de ietwat lege bar doorgebracht waar Costas de cocktails maakt als hobby...en dan hele hele lekkere. Kortom : we hebben ons zeer welkom en thuis gevoeld in Astron Suites, vooral door het zorgzame en vriendelijke personeel !! Hier gaan we vaker komen.

Kamertip: Er is wel wat straatlawaai in de ochtend, de achterzijde is rustiger maar dan ook minder uitzicht.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Je wordt vriendelijk ontvangen bij aankomst. De kamers zijn goed verzorgd. Het ontbijt is standaard maar volledig; met brood, beleg, yoghurt, fruit en OK koffie.

Op het dak is het zwembad aanwezig met goede ligstoelen. Service bij het zwembad is minimaal, als je wat wilt drinken of eten moet je het zelf halen. Echter wordt je dan wel vlot geholpen.

Wij hebben genoten van ons verblijf bij astron suites en hebben tijdens ons verblijf geen benoemswaardige minpunten ervaren. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, alles splinternieuw en ruime kamers. Ligging perfect, centraal maar toch rustig. Zowel strand als centrum en haven op loopafstand. Aardig en behulpzaam personeel. Niets op aan te merken en aan iedereen aan te raden.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
8 oktober 2017 beoordeeld

De appartementen zijn heel netjes en schoon goede bedden en ruim balkon. (lang en smaller) keuken is wel iets wat klein maar voor ons maakte dit niks uit wij hadden ontbijt er bij geboekt. ontbijt is goed je hebt vind ik genoeg keuze elke dag verse broodjes, verse kleine croissants, eieren en spek, worstjes, tomaat sla feta kaas, griekse yoghurt muesli kaas, ham, kipfilet, en elke dag wisselde ze van donuts, griekse pudding broodjes. wat ik ook super vond is dat ze de broodjes die over waren van de vorige dag gebruikte om broodjes met kaas tomaat worstjes en kruiden uit de oven heerlijk krokant en super lekker! goeie koffie hebben ze ook!

Het personeel is super vriendelijk je kan alles wat je wilt aan ze vragen niets is te veel. ook een goede service als je een fiets wilt huren regelen ze dat via het hotel het bedrijf dat de fietsen verhuurd komt je dan ophalen met een busje en dan kan je daar de fiets uitzoeken die je wilt.. het zelfde als je een auto wilt huren je geeft door wat voor auto je wilt en er komt iemand van dat bedrijf de auto brengen legt alles uit en je kan gaan!

zwembad is klein maar wel lekker om als je van het strand komt nog even lekker in te zwemmen maar wij hebben er weinig gebruik van gemaakt. Het uitzicht is wel fantastisch je kijkt uit over een deel van de stad en de haven.

heerlijke restaurants in de buurt wij zijn een paar keer gaan eten bij astakos (kaartje kan je ook vinden bij het hotel) heerlijk verse vis op (zeebaars, zalm) ze hebben nog veel meer mixed grill, garnalen en pasta carbonara ook aan te raden echt een super restaurant.

Strand is echt een paar meter je kunt zelf zover gaan als je wilt wij vonden het leuk bij Harem. als je de andere kant uit gaat kom je bij de haven is ook maar een paar meter heel leuk om te wandelen en ook leuk op te gaan shoppen en eten.

al met al echt een super goed hotel/ appartement ga je naar kos stad dan ga ik dit zeker aanraden! echt de volle 100%!!!

nog een tip:
huur een auto en rij als eerste helemaal naar de andere kant van kos daar heb je zulke mooie stranden. daarna kan je nog naar plaka (pauwen bos met ook een hoop zerfkatten mocht je daarheen gaan neem dan als je dat wilt wat kattenvoer mee er zit een griekse man die zorgt helemaal alleen voor de katten daar die vind dat helemaal super! ) daarna kan je nog naar Zia prachtig uitzicht op de berg, en leuk om te zien is ook de zoutvlakte.

mijn verhaal is erg uitgebreid maar vind zelf ook altijd fijn als ik wat kan lezen.

Kamertip: wij zaten op verdieping 3 kamer 308 die heeft zij zeezicht
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
7 oktober 2017 beoordeeld

Prachtig nieuwbouw appartement met uitgebreide vriendelijke service, vooral Costas helpt je met alles wat je wil weten.
Leuk zwembadje met ligstoelen op het dak, eind september was er altijd plaats.
Maar anders zijn er genoeg (gratis) ligstoelen aan de stranden op paar honderd meter van appartement.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner