“Heerlijk eten en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Aliada

Aliada
Geclassificeerd als nr. 10 van 273 Restaurants in Kos Town
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden of nooit gaan wij 2 x naar hetzelfde restaurant maar voor dit restaurant maakten wij graag een uitzondering.
Wat is het eten hier heerlijk en de bediening super gastvrij.
Ze rennen de benen uit hun lijf en pakken “op hun route” ook nog veel mee. Hier een bestelling opnemen en bij de volgende tafel weer wat opruimen.
Beide keren echt super lekker gegeten en zijn alle tafeltjes bezet, dan doen ze enorm hun best om de gasten die wachten op een tafeltje ook zo snel mogelijk een plekje te geven zonder de zittende gasten het gevoel te geven dat ze op moeten schieten.
Onze vakantie zit er helaas bijna op maar anders waren we misschien nog wel een keer terug gegaan.
Dank jullie wel, lieve mensen van dit restaurant, voor het heerlijke eten en de gastvrijheid!!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen, Aliada heeft echt de bijna 5 sterren niet verdient. Ze zijn niet te vergelijken met "Broadway en Kapari" en ik weet waar ik het over heb want mijn kinderen en aangetrouwd zitten in de horeca, in de keuken en bediening.
Wij gingen hier heen door de lovende revieuws...... gingen zitten en meneer ging opnemen bij tafeltjes die later dan wij binnen kwamen, eindelijk ons voorgerecht en hoofdgerecht besteld, wilde een halve liter medium zoete witte wijn......HEBBEN ZE NIET MEER(en dat in Griekenland) oke dat kan, dan rosé.
Voorgerecht (meze) kwam, we hadden nog geen 3 happen gegeten, stond het hoofdgerecht al op tafel, de andere tafeltjes aten relax, hadden zelfs tijd voor een sigaretje. Kortom, het eten was redelijk hoor, maar hadden beslist geen aandacht. Of dit nu komt door de 2 grote groepen die er zaten, maar dat denk ik niet. Oh ja en het herentoilet......te vies, hij bleef plakken aan de grond, ik ben al niet eens meer geweest.

Datum van bezoek: september 2019
arxontiaalexandrosa, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Aliada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Good morning Sir! Well i think when you go to a restaurant and of course when you are on HOLIDAY and not rushing you should take it easy...If you had problem with us you could have told us. But from the very start i think you did like our taverva. But OK! and i believe the only thing you wanted to do is to make this review. We are family and very happy to welcome our guests that' s we serve with all our love. Concerning the food you nearly did not write anything. So you critisize us only for the others. About the toilets we clean them every 30 minutes. Between this 30 minutes they might got dirty. So it was the time you used the toilet. As far as the time your food has come we sorry for this because you ordered starters and main dish and have come within 10 minutes. We did not reach your expectations maybe another time.

4 september 2019 beoordeeld

Zeer goed restaurant. Komen ook veel locals. Druk bezocht restaurant, kan er druk zijn vanaf 20:00. Wij hebben hier meerdere keren heerlijk gegeten.

1 september 2019 beoordeeld

Voor de 2e keer in dit restaurant gegeten. Grote porties, betaalbaar en lekker.
Ze zijn heel gastvrij. De kwaliteit is merkbaar door het aantal gasten dat terugkomst.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten in dit restaurant is echt heel goed. We hebben hier meerdere keren gegeten in de vakantie en elke keer was het goed.

Het personeel is heel vriendelijk, al zijn ze maar met een vrouw en man om de bediening te doen. Er zou wel een of twee serveersters bij kunnen om sneller te serveren.

Maar verder echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Aliada bekeken, bekeken ook

In Aliada geweest? Deel je ervaringen!