“Super lekker gegeten! Deze week gaan we nog een keer”
Beoordeling van Stavlisio Steak

Stavlisio Steak
Geclassificeerd als nr. 35 van 259 Restaurants in Kos Town
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader! De eigenaar is heel goed voor zijn klanten. Dit restaurant is een aanwinst voor de stad kos

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergoed vlees voor een betaalbare prijs. Na afloop nog een heerlijke limocello en vers fruit. Zeker een aanrader

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed! Lekker vlees, heerlijke spareribs en gegrilde kip. Goedkoop en na afloop krijg je nog lekkere drankjes.

13 oktober 2017 beoordeeld

In 1 woord: heerlijk! Je krijgt een lekker broodje vooraf. Hij beveelde ons de pork on spit aan die we zelfs even in de keuken van het spit mochten proeven, nog nooit meegemaakt! Wij waren om, 1 kilo pork besteld van het spit. Echt een hele berg vlees voor 2 personen voor een kleine prijs! Kregen fruit en drankjes achteraf ook van het huis. Ze zijn ook echt super snel. Dit was echt geweldig lekker allemaal. Helaas pas ontdekt aan het einde van onze vakantie.. dikke vette aanrader!

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader, voor weinig geld een grote hoeveelheid eten. Broodjes vooraf, vers fruit en drankje achteraf zijn standaarnd inbegrepen. Kortom zeker een of meerdere bezoek(en) waard! Tip: Een kilo pork voor 2 personen is heerlijk!

Reizigers die Stavlisio Steak bekeken, bekeken ook

In Stavlisio Steak geweest? Deel je ervaringen!