“Heerlijk ontbijt!”
Beoordeling van Fresh Yogurt & More

Fresh Yogurt & More
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 Dessert in Kos Town
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even zoeken maar dan toch gevonden. Erg leuk klein yoghurt tentje. Moeilijke keuze maar de keuze met yoghurt met Oreo was super lekker!
Heerlijk ontbeten!

Datum van bezoek: september 2019

28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele fijne yoghurtbar waar ze overigens ook een fantastische frappé maken.
Hele fijne mensen en een zeer ruime keuze.
Superschone en geweldige zaak!

Datum van bezoek: september 2018
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening, heerlijke yoghurt en heel veel keuze. Traditionele Griekse Yoghurt, of Griekse Yoghurt met een twist. Heerlijke hippe tent met kwalitatief goede yoghurt.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer een heerlijke yoghurt mix gehad met mijn vriend. We waren beiden erg tevreden over de service en de heerlijke yoghurt. Je ziet dat alles hier ter plekke zelfgemaakt wordt. Zeker hier even langs gaan als je opzoek bent naar een fris en vers tussendoortje, ontbijtje of toetje!

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier al drie keer geweest. Een van de keren zijn we hier zelfs geweest om te ontbijten. Ze was het fruit nog aan het snijden. Erg lekker en dus ook echt vers. Ik ben zelf erg fan van de caramel yoghurt maar de frozen yoghurt is ook erg lekker!

Reizigers die Fresh Yogurt & More bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Fresh Yogurt & More geweest? Deel je ervaringen!