“Lekkere hapjes”
Beoordeling van Giameze

Giameze
Geclassificeerd als nr. 32 van 273 Restaurants in Kos Town
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 keer wezen eten en met veel plezier. Wij houden van de kleine hapjes. De meeste gerechten staan snel op tafel en daarom hebben we de 2e keer steeds een paar dingen besteld zodat we rustig konden eten.
We zaten wel onder een box en het volume was tijdens de avond hoger gezet. Ondanks mijn verzoek of het weer iets zachter kon, werd daar niets mee gedaan.
Ik vind het een echte aanrader en gewoon even opletten waar de boxen hangen.

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig gegeten. Vriendelijke bediening. Plek om altijd weer terug te komen. Eten bestaat uit vooral Griekse tapas. Dus je mag van alles proeven.
Kan niets aanraden want alles wat we tot nu toe hebben gegeten was overheerlijk! Op de groene pepertjes na, die waren echt te heet voor ons! :-)

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de gok naar dit restaurant gegaan. Het is niet groot, maar dat vinden wij aantrekkelijk. De mezzes waren heerlijk en leuke bediening. Prijs is goed. Wij vinden het echt een aanrader. Restaurant zit niet in het centrum, lekker rustig

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor uitgekomen bij dit restaurantje op onze laatste dag. Bij aankomst werden we ontvangen met een warm likeurtje en konden we uit kleine gerechtjes kiezen die ze aan de tafel kwamen laten zien. Na deze koude gerechtjes bestelden wij als hoofdgerecht de mix grill voor 2, welke erg lekker was!

Het restaurant gia”meze” heeft zoals de naam al zegt veel losse gerechten (warm en koud). Het is achteraf gezien leuker om losse gerechten te bestellen i.p.v. een groot gerecht zoals wij gedaan hadden.

Wij hebben heerlijk gegeten, de mix grill was mooi opgediend en het vlees was heerlijk mals in tegenstelling tot andere restaurants in Kos stad. Wij namen ook de aubergine salade (heerlijk met brood) en de fried squid welke vers was bereid.
Leuke locatie in een parallel straatje, waardoor je rustig kon zitten.
Kortom een dikke aanrader met relatief lage prijzen.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, vele tapas. Zeer vriendelijk personeel, een echte aanrader .
We komen zeker nog eens terug :)

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Giameze bekeken, bekeken ook

In Giameze geweest? Deel je ervaringen!