“Absolute aanrader!!”
Beoordeling van Giameze

Giameze
Geclassificeerd als nr. 13 van 258 Restaurants in Kos Town
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier ontzettend lekker gegeten. Het is een Griekse tent waar je allerlei kleine Griekse tapas kunt bestellen. Heerlijk terras en vriendelijke bediening.

Een absolute aanrader! Hier MOET je gegeten hebben.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit supermooie zaakje ligt wat meer weg van het toeristisch centrum. Het is een familiezaak waar je mezze krijgt geseveerd die de traditie alle eer aandoen en waar ze het lekker authentieke hebben vertaald naar het hippe heden. Als extra krijg je er hun immer sympathieke en vriendelijke mentaliteit bijgeserveerd Tof weetje: zo ongeveer alles wat je ziet in de zaak hebben ze eigenhandig gemaakt: cool concept !

24 mei 2018 beoordeeld

Dit was de super tip die we kregen deze vakantie, "ga eens eten bij Giameze" !!

En we zijn er uiteindelijk 4x geweest, omdat er zoveel lekkere gerechtjes op de kaart staan, die je allemaal wil proeven. Omdat er lekkere wijnen en een lekker aperitiefje wordt geschonken. Omdat je wordt bediend door zeer vriendelijk, behulpzaam en attent personeel. Omdat je zelf je tempo bepaald, nadat het eerste rondje netjes aan tafel wordt uitgelegd.

Ze komen met een groot blad met allemaal koude mezes waar je uit kiest, of als je geen zin hebt gewoon niet, ook geen probleem. De eerste keer gegaan voor de tzaziki, de spicy cheese en de griekse rijst. Daarna doorgepakt met een paar warme gerechtjes, allemaal vol met smaak en prima porties! Het kleine dessert aan het eind is een mooie afsluiter, voldaan gingen we "hotelwaarts" en de prijs viel alleszins mee gezien de prima kwaliteit. De 2e en 3e keer de rest van de kaart getest en ook dat was zeer geslaagd. Wat minder was de rundersteak van 600 gram om te delen, die was eigenlijk te dun om goed medium van de grill te kunnen komen, hadden misschien toch de varkens versie van een kilo moeten proberen....

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weergaloos lekker! Alles van de kaart geprobeerd (3x terug geweest). Best prijzig maar absoluut het geld waard

6 oktober 2017 beoordeeld

Als je echt Grieks wilt eten voor heel weinig geld moet je hier zijn. Leuke sfeer. Heerlijke voorgerechtjes die ze aan je tafel komen laten zien zodat je kunt kiezen en prima hoofdgerechten. Alles TOP!

Reizigers die Giameze bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Giameze geweest? Deel je ervaringen!