“Super goed eten en vriendelijk personeel!”
Beoordeling van O Nikos Grill

O Nikos Grill
Geclassificeerd als nr. 14 van 262 Restaurants in Kos Town
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dikke aanrader!
Degene die ons hielp (roberto) is zo ontzettend vriendelijk!
Eten was ook super lekker.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

TIP TIP TIP TIP!!!!

Heerlijk gegeten...super gezellig.
Het eten was heerlijk en de bediening
,door Roberto,onwijs leuk..
We konden gewoon Nederlands praten en kan nog goed goochelen ook!! Gezellige gastheer...
We komen zeker nog een keer terug!!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurantje. Het ziet er niet sjiek uit. Maar heerlijk gegeten. De Griekse plate gegeten!! Dit is een echte aanrader!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima service en heel lekker eten voor een hele goeie prijs
Zeer vriendelijke bediening en meer dan genoeg ☺️

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Gyros gegeten. Komen elk jaar terug. Gezellige en leuke Nederlandse bediening Roberto. En voortreffelijk ijs na gegeten. Kortom komen zeker terug.

Reizigers die O Nikos Grill bekeken, bekeken ook

In O Nikos Grill geweest? Deel je ervaringen!