“Wat teleurgesteld.”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Op advies van Tripadvisor, die hen de beste mousaka aanprees, dit restaurant bezocht.
Teleurgesteld moesten we vernemen dat dit niet op de kaart stond. Wij dienden ons te stellen met enkele mousaka-kroketjes, wel smaakvol maar niet hetgeen waarvoor wij gekomen waren.

Datum van bezoek: mei 2018
Papakonstantinou, Ιδιοκτήτης van Broadway Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Dear Cristine,

Thank you very much for taking the time to write a review on our restaurant. We welcome all reviews that can make us better.

However, we feel that your review is unfair.
We never claimed that we make mousaka.Our Menu is available online for anyone that wants to visit us and you can see that the typical mousaka is not included.

We do not control what our guests write on tripadvisor (T.A). The fact that people write mousaka and mean mousaka croquette, or write mousaka croquette but T.A shows as a tag the first word only, is not our restaurant's fault.

We believe it is not fair to rate us with 3 stars ("average" experience) only because you had expectations that we as a restaurant never created.

We trust your understanding on this topic.
Thank you very much and we wish you a wonderful staying in Kos Island!

The broadway team

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met mijn vrouw en twee dichters, 15 en 20 heerlijk gegeten bij Broadway!
Super leuke creatieve gerechten met zeer veel smaak en een zeer vriendelijke prijs.
Zeker een aanrader als je iets anders wilt dan de standaard gyros. Deze hebben ze overigens ook op een nieuwe manier!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Broadway kan je heerlijk dineren. Grote portie eten en veel keus. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader als je in Kos bent!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren bij Broadway gegeten en wat is het geweldig. Smaken zijn subliem en zeer vriendelijk personeel. Je kunt zien dat ze het met plezier doen. Het eten is zoals nergens anders. Aan te raden om te reserveren zo goed is het daar.
Wij komen zeker terug!

24 mei 2018 beoordeeld

Gisteren bij Broadway gegeten, alles klopt wat er geschreven wordt want het is er geweldig. Ik zou bijna zeggen: ster-niveau, maar ik heb de laatste jaren niet echt ervaring met ster-restaurants, en toch denk ik dat Broadway een eind komt! We namen de creatieve gerechten, want daarin komen de bijzonder benadering en filosofie van het restaurant goed tot hun recht. Ik had de pork lemonada, maar dan niet met de vetranden, wat de ober uitlegde, hij stelde voor varkensfilet in het gerecht te verwerken. ‘Als u me niet meer ziet, dan heeft de kok me vermoord,’ grapte hij nog. Mijn tafelgenote nam de lamsbout. Beide gerechten waren verrukkelijk. De prijs voor de heerlijke groene salade, brood, twee hoofdgerechten en karafje rode wijn lag wel een stukje boven wat we ’normaal’ uitgeven (40 euro in plaats van rond de 30) maar was het dubbel en dwars waard. Dus ben je op Kos, ga dan minstens één keer bij Broadway eten.

Reizigers die Broadway Restaurant bekeken, bekeken ook

In Broadway Restaurant geweest? Deel je ervaringen!