“Heerlijk eten zeer goede kwaliteit!”
Beoordeling van Broadway Restaurant

Broadway Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 228 Restaurants in Kos Town
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk eten zeer goede kwaliteit, gastvrije onthaal voelt als thuis/ Very good food great people feels like home!

Schrijf een beoordeling

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van griekse vriendin zijn wij naar Broadway geweest. Het was even zoeken waar het was, maar uiteindelijk gevonden. Duidelijk waren we niet de enige, want het zat helemaal vol. Eventjes gewacht op een vrije tafel maar het was het wachten zeker waard! De sfeer is gewelig, personeel is erg betrokken bij zijn (vaste)klanten, vele werden vriendelijk gegroet en een gemeende intresse getoond. Wij hadden deze avond filet mignon besteld met een heerlijke rode wijn! Brede wijnkennis is aanwezig bij al het personeel en dit resulteerde in een geweldige wijn bij ons gerecht.
Het nagerecht was even eens heerlijk met een lekkere stevige cappuccino!!

Heerlijke gegeten! zeker voor herhaling vatbaar! wij zouden iedereen aanraden om Broadway te bezoeken! Ouders met kinderen zou ik adviseren om rond 1700-1800 te gaan eten ivm drukte!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede prijs kwaliteit. Aardige obers. Ouderwets eten en fusion gerechten door elkaar. Reserveren aan te raden om een plekje buiten te bemachtigen.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Chique restaurant met veel keuze en lekker eten, kwalitatief goede prijs, zeker niet duur aanrader!! (Broadwayburger) personeel is ook vriendelijk.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na op Tripadvisor te hebben gekeken besloten we om hierheen te gaan! De zaak zat bijna vol waardoor het wel een must is om te reserveren. Vooraf heerlijke bruschetta gegeten en als hoofdgerecht onwijs mals vlees met pasta. Service is goed, ondanks dat het druk is. Het personeel geeft je graag advies in het maken van een keuze. Een absolute aanrader!

Reizigers die Broadway Restaurant bekeken, bekeken ook

In Broadway Restaurant geweest? Deel je ervaringen!