Beoordeeld op 23 juli 2020

Bespaar jezelf de ellende en boek dit hotel NIET! Personeel is onbeschoft en doet geen enkele moeite om te helpen bij problemen. Kamers zijn klein, gehorig en smerig. Mocht je dit al geboekt hebben kijk dan of er nog te annuleren valt en boek een anders hotel. Kos zit vol met leuke hotels met vriendelijk personeel, dit hotel valt daar absoluut niet onder. BOEK DIT HOTEL NIET!

Datum van verblijf: juni 2020
Philippion Sales, Sales van Philippion Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Thank you for your review and comments which are totally opposite from the comments of all other guests stayed in our hotel the same period with you.
It is obvious that most probably you are upset with us because we didnt fullfill some "strange request" for free :-)
Thank you for making it so obvious that your comments are fake and not based on truth arguments or points.

Beoordeeld op 11 juli 2020

Ik ben nog nooit in zo'n slecht hotel geweest. Boek dit hotel absoluut niet!
Personeel is ontzettend onbeschoft en valt niet mee te communiceren. De kamers zijn te klein voor het aantal personen waar je voor geboekt heb.

Datum van verblijf: juli 2020

We would like to hear a little more specific about which room that you have booked was not comfortable!!!
Our apartments are from the biggest on the island, maybe you have been in another hotel?

Beoordeeld op 21 februari 2020

Met dochter en 2 kleinkinderen veel plezier gehad in Philippion.
2 Appartementen naast elkaar met dagelijkse schoonmaak. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Schoon zwembad voor klein en groot. Het ontbijt was vers, uitgebreide keuze, prima. Het centrum op loopafstand en met de fiets naar het drukkere strand.

Datum van verblijf: mei 2019
PhilippionSales, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Philippion Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Dear guest,
thank you for your nice words and review!

Beoordeeld op 22 januari 2020

Perfecte ligging! Rustig maar toch overal dichtbij. Ruim en schoon appartement, goed zwembad, (kind)vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk en divers ontbijt, prima restaurant mét take away. Wat wil je nog meer!

Datum van verblijf: april 2019
PhilippionSales, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Philippion Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Dear guest,
thank you for your kind words!
We would be very glad to see you again this summer in our hotel!

Beoordeeld op 27 september 2019 via mobiele applicatie

Avondeten onsmakelijk, geen variatie, elke dag wordt hetzelfde opgewarmd, gesneden groenten en fruit opnieuw op buffet gezet. Drank moet je extra betalen. En dan mag je niet op het terras gaan zitten waar de restaurantgasten lekkere maaltijden eten bij kaarslicht en servetten. De HP-gasten moeten binnen zitten.

Datum van verblijf: september 2019
PhilippionSales, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Philippion Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Dear Inge,
thank you for your comments, we really appreciate your opinion and comments so we can improve our services.
We would like to ask you to visit our hotel again so you can see by yourself the changes regarding your comments.