Beoordeeld op 22 januari 2020

Perfecte ligging! Rustig maar toch overal dichtbij. Ruim en schoon appartement, goed zwembad, (kind)vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk en divers ontbijt, prima restaurant mét take away. Wat wil je nog meer!

Datum van verblijf: april 2019
PhilippionSales, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Philippion Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Dear guest,
thank you for your kind words!
We would be very glad to see you again this summer in our hotel!
Kind regards,
Christina

Beoordeeld op 27 september 2019 via mobiele applicatie

Avondeten onsmakelijk, geen variatie, elke dag wordt hetzelfde opgewarmd, gesneden groenten en fruit opnieuw op buffet gezet. Drank moet je extra betalen. En dan mag je niet op het terras gaan zitten waar de restaurantgasten lekkere maaltijden eten bij kaarslicht en servetten. De HP-gasten moeten binnen zitten.

Datum van verblijf: september 2019
PhilippionSales, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Philippion Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Dear Inge,
thank you for your comments, we really appreciate your opinion and comments so we can improve our services.
We would like to ask you to visit our hotel again so you can see by yourself the changes regarding your comments.
Kind regards,
Christina

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Kamer netjes, douche is echt veel te klein!!!
Geen glas om je tanden te poetsen.
Wij hadden half pensioen. Buffet, elke avond was het eten lauw. Gadver. Zonde van je geld. Jammer hoor. In het Citi gedeelte werken wel 2 hele vriendelijke dames. Daarvoor alle lof.

Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

We kwamen een zondag aan. Kregen niet de kamer waar we voor geboekt hadden.Werden overgeboekt naar een ander hotel. Net zoals de rest van de bus (Corendon). Douche is klein. Kasjes hangen los aan de muur

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst niet de kamer gekregen waarvoor we geboekt hadden (geboekt voor 3-kamer appartement, 2-kamer appartement gekregen). Receptie doet hier niks mee, doet verder ook geen moeite. Wijzen door naar organisatie die ook niks voor ons kunnen betekenen.
Veel te kleine kamer gekregen met een kleine badkamer die helemaal vol water loopt tijdens het douchen.
Er wordt niet goed schoon gemaakt (geen schone handdoeken, prullenbak wordt niet altijd geleegd, wc papier wordt niet aangevuld).

Kortom zullen we dit hotel niet aanraden. Een ander hotel is waarschijnlijk een betere keuze.