TripAdvisor

Beoordeling van Sunrise Restaurant Cafe

Sunrise Restaurant Cafe
Geclassificeerd als nr. 119 van 273 Restaurants in Kos Town
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag bij Sunrise gegeten voor lunch. De salades waren heerlijk! Seafood en tonijn waren in overvloed aanwezig. Vriendelijke bediening en een mooie stek om te zitten door een weg gescheiden van de zee. Hier gaan we nog eens terug.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie met zeer vriendelijk personeel. Het eten was super. De toilet was even zoeken en je moet niet schrikken van de rommel in opslag die je daar tegenkomt. Verder was alles netjes.

Datum van bezoek: september 2019
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met een vriendengroep heerlijke kleine gerechtjes gegeten. Eigenaren zijn erg lieve mensen die hard werken voor hun geld. Je voelt je hier thuis.

Datum van bezoek: september 2018
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

de eerste dag dat we daar kwamen was het al meteen top, goede service, niet opdringerig en een hele goede service, als je je bord niet leeg eet of iets vragen ze ook netjes of dat je het niet lekker vond of er wat niet goed was , elke keer na het eten kregen we een bordje fruit met wat drinken van het huis , en je kon er een leuk praatje mee maken!
een hoop variatie in eten elke keer wat anders gegeten en alles was top!

Datum van bezoek: augustus 2017
17 mei 2017 beoordeeld

Na zes jaar aaneen onze vakantie's op Kos doorgebracht te hebben is Sunrise een vaste eet gelegenheid voor ons geworden, wij lunchen en/of dineren er tijdens onze vakantie toch gemiddeld zo'n 6x, daarnaast zijn de eigenaar (Yannis) en zijn Finse vrouw een erg prettig gezelschap.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Sunrise Restaurant Cafe bekeken, bekeken ook

In Sunrise Restaurant Cafe geweest? Deel je ervaringen!