Gratis annuleren tot 01-10-22
Gratis annuleren tot 02-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 84
PricelineUS$ 94
TravelocityUS$ 84
Beoordeeld op 10 september 2019

Ruime kamer. Je kunt zelfs buiten zitten. Zwembaden fijn. Ontbijt goed. Avondeten ook prima alleen ruimte waarin je zit tijdens avondeten is een grote lichtbak en niet erg gezellig. Verder een leuke agriturismo

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Prima agri cultura. Ze maken olijfolie en daar zijn ze goed in. Leuk ingerichte kamer. Hard bed, maar misschien heb je daar minder last van als je zwaarder bent? Aardig personeel, mooi zwembad. Goed ontbijt met fijne cappuccino. Diner smaakte ook goed.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019

Accommodatie is erg mooi en goed georganiseerd, losstaande gebouwen, grote olijfboomgaard en tuin maken het een compleet plaatje. uitgebreid ontbijt ( altijd erbij boeken ) de kamers zijn ruim, schoon, mistten nog wel een tafeltje met stoeltjes maar dat zal misschien wel in de andere kamers hebben gestaan. De mogelijkheid is er om in de avond daar te eten, 4 gangen vlees of vis. was niet geheel ons ding maar is goed aangeschreven. een simpele menukaart met een aantal gerechten zal daar beter gaan is ons idee.

De omgeving is droog en dor, niet echt schoon. een huurauto is wel een must, boodschappen op 3km, de stad op 7km. het beste gegeten bij DAG pizzeria Selanunte, La Collinetta Castelvetrano, La magie Castelvetrano.

Aanraders om te bezoeken zijn:
Selanunte, Ruines en het gezelligste om te eten
Mazara del Ville, Mooie stad, veel mooie gebouwen en parken
Trapani, Grote stad, veel mooie gebouwen
Scopetto, mooie rotsen aan het strand, helder blauw water
San vito lo Capo, mooi strand, helder blauw water, wel erg druk
Erice, kasteel op 730 meter hoogte, ook te bereiken met skilift
Marsala, grote stad en even verder boottochten door lagunes met zoutbaden
Cefalu, erg mooie stad alleen ver rijden

Palermo hebben we niet gedaan, werd afgeraden door drukte, geen parkeerplaatsen en een groene zone waar je hoge boetes kan krijgen als je er in rijdt.

Al met al een hele mooie vakantie gehad

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Goede b&b, die ideaal gelegen is in de buurt van selinunte archeologisch park. Zeer vriendelijk personeel, propere kamers, en lekker uitgebreid ontbijt. Enkel de douches van sommige kamers zijn toe aan een update. Mits reservatie was het mogelijk om er te dineren. Verwacht je aan een vast menu van goede kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi complex, aardige staf, fijn zwembad, hele goede olijfolie. Kamers eenvoudig, geen bedleeslampjes en bed kan en moet echt beter! Ook een wifi extendertje is geen overbodige luxe. Laat je niet afschrikken door de weg die er langs loopt; daar heb je nauwelijks last van.

Datum van verblijf: oktober 2016
latomie, Direttore van Agriturismo Case di Latomie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2016

Grazie!!!