Beoordeeld op 27 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers met uitzicht op het meer. De badkamer is helaas wat verouderd en niet heel schoon. Vriendelijk personeel. WiFi ontvangst is wat wisselend, maar daar lijkt aan gewerkt te worden. Er is voor zowel ontbijt als diner een zeer uitgebreid buffet met voor ieder wat wils.
Langs het meer lopen regelmatig olifanten, maar helaas met mensen er op en aan de ketting. Ga in plaats van een ritje liever naar het natuurpark in de buurt waar de olifanten in het wild rondlopen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Tijdens 2 daagse excursie hier overnacht.
Eten was pover en veel te snel bediend.
Kamers waren proper.
Zwembad klein en niet diep.
Slechte tot onmogelijke wifi ontvangst
Als tussenstop gaat het nog, ik raad er wel niet direct een verblijf aan.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2016

We hadden meer van dit hotel verwacht. Het is heel sfeerloos en ongezellig. De kamers en het buffet vielen behoorlijk tegen. Het was ok, maar ook niet meer dan dat. The sky view bar op de vierde verdieping klinkt heel veelbelovend maar is het is een vreselijk saaie ruimte, waar je echt niet wil zitten. Het hotel is zeer gehorig wat ook een nadeel is. Al met al hadden we geen fijn verblijf en dit hotel is zeker geen aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2016

goed hotel , kamer met uitzicht op meer .groot badkamer met alle voorzieningen incl shampoo ,tandenborstel tandpasta. vriendelijk personeel . ontbijt en diner goed volop keus . aanrader voor rondreis om bij te komen

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 24 april 2016

We verbleven hier 3 nachten, omdat de locatie uitstekend geschikt is om de 'Culturele Driehoek' te bezoeken. Allicht omdat er veel groepen kwamen en wij met 2 waren, kregen we een 'VIP-room': zithoek, eetkamer met koffiefaciliteiten, plus een mooie ruime kamer met badkamer, kortom een verdieping voor ons alleen. Ze had weliswaar geen uitzicht op het meer, wel op het zwembad aan de ene kant, op het wandelpad van de olifanten aan de andere kant.
Los daarvan was het hotel best ok: smaakvolle zitruimte met fonteintje, meer dan behoorlijk buffet in het restaurant (waar ook bereidingen ter plaatse werden klaargemaakt), vriendelijk en behulpzaam personeel (in leuke outfits). Op bepaalde dagen was er ook live muziek bij het diner.
De omgeving van het meer nodigt uit tot fijne wandelingen, in het spoor van de olifanten en door de parken van de naburige resorts.

Datum van verblijf: februari 2016