10 augustus 2016 beoordeeld

We hadden meer van dit hotel verwacht. Het is heel sfeerloos en ongezellig. De kamers en het buffet vielen behoorlijk tegen. Het was ok, maar ook niet meer dan dat. The sky view bar op de vierde verdieping klinkt heel veelbelovend maar is het is een vreselijk saaie ruimte, waar je echt niet wil zitten. Het hotel is zeer gehorig wat ook een nadeel is. Al met al hadden we geen fijn verblijf en dit hotel is zeker geen aanrader.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
6 augustus 2016 beoordeeld

goed hotel , kamer met uitzicht op meer .groot badkamer met alle voorzieningen incl shampoo ,tandenborstel tandpasta. vriendelijk personeel . ontbijt en diner goed volop keus . aanrader voor rondreis om bij te komen

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
24 april 2016 beoordeeld

We verbleven hier 3 nachten, omdat de locatie uitstekend geschikt is om de 'Culturele Driehoek' te bezoeken. Allicht omdat er veel groepen kwamen en wij met 2 waren, kregen we een 'VIP-room': zithoek, eetkamer met koffiefaciliteiten, plus een mooie ruime kamer met badkamer, kortom een verdieping voor ons alleen. Ze had weliswaar geen uitzicht op het meer, wel op het zwembad aan de ene kant, op het wandelpad van de olifanten aan de andere kant.
Los daarvan was het hotel best ok: smaakvolle zitruimte met fonteintje, meer dan behoorlijk buffet in het restaurant (waar ook bereidingen ter plaatse werden klaargemaakt), vriendelijk en behulpzaam personeel (in leuke outfits). Op bepaalde dagen was er ook live muziek bij het diner.
De omgeving van het meer nodigt uit tot fijne wandelingen, in het spoor van de olifanten en door de parken van de naburige resorts.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
21 februari 2016 beoordeeld

Ons eerste hotel van onze rondreis in Sri Lanka en meteen het beste. Ruime, nette kamers met een fijn uitzicht over het meer. Vriendelijk personeel dat alles in het werk stelde om ons een goede tijd te bezorgen. Het eten was lekker en ruim voldoende keuze.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
26 januari 2016 beoordeeld

Mooi gelegen hotel met prachtig uitzicht op een groot meer en het natuurpark. De kamers waren goed, badkamer schoon en bedden comfortabel. Ook de airco functioneerde na wat geschutter om een geluidsarme instelling te vinden. De toegezegde wifi op de kamer functioneerde helaas niet. Het personeel was vriendelijk, maar was de taal helaas niet te best machtig. Dat bleek ons eens te meer toen we in een niet bijster gezellige eetzaal een koude maaltijd geserveerd kregen en deze slechts met heel veel moeite deels opgewarmd terugkregen. Het bezorgde veel hilariteit bij de overige gasten en uiteindelijk een negatieve pers voor dit best wel leuk gelegen hotel. We hadden er voor twee nachten geboekt, maar wellicht was er best wat leukers in de omgeving te vinden.

Kamertip: alle kamers met uitzicht op het meer zijn prima.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner