Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreams
FindHotel
Beoordeeld op 5 juni 2022

Casa don Carlos is een klein paradijsje met 2 zeer attente gastheren. Ontbijt is een goed buffet met lokale producten. En het avondeten is heerlijk. Prachtig uitzicht. Kamer is van alle gemakken voor zien en een fijn bed.
Omgeving is mooi alle bezienswaardigheden zijn in de directe omgeving en makkelijk te bereiken met een auto.

Datum van verblijf: mei 2022
Carlo van den nieuwenhuijzen, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Beste Annelies, fijn te lezen dat je onze Bed &Breakfast zo gewaardeerd hebt. Wij streven ernaar om iedereen een fijne vakantie te bezorgen. ¡Hasta pronto!

Beoordeeld op 17 mei 2022

Wat een paradijs! Afgelopen week hebben we een paar dagen doorgebracht in deze fantastische B&B bij deze lieve behulpzame mannen. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Gevarieerd ontbijt met producten uit eigen tuin, een geweldig zwembad, mooie kamers, heerlijk avondeten met de mannen zelf en een adembenemend uitzicht. Deze plek is ideaal om de auto te pakken en een stad/dorpje te bezoeken. (Málaga, Granada, Ronda, Mijas, Marbella) Maar gelukkig waren we ook zo slim om tijd door te brengen in Casa Don Carlos want het is echt een paradijs.

Carlo en Ronald zijn zeer behulpzaam en gastvrij. Mi casa es tu casa.
Bedankt voor deze geweldige week!

Datum van verblijf: mei 2022
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2022

Gelukkig niet onder de Parade maar onder de Spaanse zon. Dank je wel voor je mooie review, fijn dan je zo lekker hebt kunnen genieten en uitrusten van je glansrol in Wicked. Groetjes Carlo en Ronald.

Beoordeeld op 25 april 2022

Prachtige lokatie en een heel mooi B&B. De gastheren Carlo en Ronald doen er alles aan om het je naar de zin te maken, goed ontbijt en samen het diner doen is een aanrader.
Dank jullie wel en we komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2022
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2022

Leuk dat jullie ons hebben bezocht, ook wij hebben genoten :-) ¡Hasta Pronto!

Beoordeeld op 14 april 2022

Fantastische dagen beleefd bij B&B Don Carlos. Een super locatie met adembenemend uitzicht, lekker eten en de gezellige gastvrijheid van de gastheren Carlo en Ronald. Een goed uitgangspunt voor tripjes naar de kust of de bergen. Echt een aanrader

Datum van verblijf: april 2022
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Dank je wel voor jullie mooie review, ook wij hebben genoten van jullie verblijf. ¡Hasta Pronto! Carlo & Ronald

Beoordeeld op 11 april 2022

Warme gastheren waardoor je je direct ‘thuis’ voelt. Alles is schoon en fris. Locatie prachtig. Kamer prima, als je wil kan je veel tips en adviezen krijgen over de omgeving. Mee-eten is heerlijk en heel gezellig omdat je met de andere deelnemende gasten aan één tafel eet. Ligging van het huis met prachtige terassen met uitzicht. Alles klopt en is in balans

Datum van verblijf: april 2022

Onze "table d'hotel" of te wel mee-eten vinden wij al ruim 15 jaar een mooi moment van de dag, de verhalen van de dag maar ook persoonlijke verhalen met soms een traan en heel vaak met veel plezier! ¡Hasta Pronto! Carlo & Ronald