Beoordeeld op 25 april 2022

Prachtige lokatie en een heel mooi B&B. De gastheren Carlo en Ronald doen er alles aan om het je naar de zin te maken, goed ontbijt en samen het diner doen is een aanrader.
Dank jullie wel en we komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2022
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2022

Leuk dat jullie ons hebben bezocht, ook wij hebben genoten :-) ¡Hasta Pronto!

Beoordeeld op 14 april 2022

Fantastische dagen beleefd bij B&B Don Carlos. Een super locatie met adembenemend uitzicht, lekker eten en de gezellige gastvrijheid van de gastheren Carlo en Ronald. Een goed uitgangspunt voor tripjes naar de kust of de bergen. Echt een aanrader

Datum van verblijf: april 2022
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Dank je wel voor jullie mooie review, ook wij hebben genoten van jullie verblijf. ¡Hasta Pronto! Carlo & Ronald

Beoordeeld op 11 april 2022

Warme gastheren waardoor je je direct ‘thuis’ voelt. Alles is schoon en fris. Locatie prachtig. Kamer prima, als je wil kan je veel tips en adviezen krijgen over de omgeving. Mee-eten is heerlijk en heel gezellig omdat je met de andere deelnemende gasten aan één tafel eet. Ligging van het huis met prachtige terassen met uitzicht. Alles klopt en is in balans

Datum van verblijf: april 2022

Onze "table d'hotel" of te wel mee-eten vinden wij al ruim 15 jaar een mooi moment van de dag, de verhalen van de dag maar ook persoonlijke verhalen met soms een traan en heel vaak met veel plezier! ¡Hasta Pronto! Carlo & Ronald

Beoordeeld op 10 april 2022

Wat hebben wij genoten van deze prachtige B&B! Overal is tot in de puntjes over nagedacht, wat het een heerlijk ontspannen vakantie maakt. Leuke tips van Carlo en Ronald voor bezoekjes aan een stad en plekken om te eten. Daarnaast veel geleerd over het Spaanse leven, tijdens de lekkere gezamenlijke diners bij het haardvuur. We raden dit verblijf absoluut aan, waarbij een auto wel een must is.

Datum van verblijf: april 2022

Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van onze Bed & Breakfast. Een plekje zoals het onze vindt je niet in de stad dus inderdaad is een auto noodzakelijk! ¡Hasta Pronto! Carlo & Ronald

Beoordeeld op 25 maart 2022

Onze wens was een rondreis door Andalusië en grotendeels werd dit helemaal door Don Carlos geregeld. Ze werken samen met andere B&B's in deze regio die beheerd worden door Nederlanders en Belgen. Ze zorgden voor een (gloednieuwe) huurauto en tickets voor bijvoorbeeld het Alhambra en de Camanito del Rey. Ook reserveerden ze een fietstocht in Malaga voor ons. Toen we onverwacht net voor vertrek naar Spanje onze reis een aantal dagen moesten verzetten, stelden zij zich zeer flexibel op en zorgden dat alles zonder meerkosten werd aangepast. Carlo en Ronald hebben een B&B op een mooie locatie op een half uurtje van Malaga. Het ontbijt was uitgebreid en lekker en bij het avondeten hebben we zitten smullen. Don Carlos is echt een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2022
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2022

Wij en onze collega's proberen onze gasten te ontzorgen zodat het vanzelf een ontSpan-je wordt. Dank je wel voor julie mooie complimenten. ¡Hasta pronto!