eDreams
Priceline
Lol.travel
Agoda.com
Beoordeeld op 11 april 2022

Warme gastheren waardoor je je direct ‘thuis’ voelt. Alles is schoon en fris. Locatie prachtig. Kamer prima, als je wil kan je veel tips en adviezen krijgen over de omgeving. Mee-eten is heerlijk en heel gezellig omdat je met de andere deelnemende gasten aan één tafel eet. Ligging van het huis met prachtige terassen met uitzicht. Alles klopt en is in balans

Datum van verblijf: april 2022
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Onze "table d'hotel" of te wel mee-eten vinden wij al ruim 15 jaar een mooi moment van de dag, de verhalen van de dag maar ook persoonlijke verhalen met soms een traan en heel vaak met veel plezier! ¡Hasta Pronto! Carlo & Ronald

Beoordeeld op 10 april 2022

Wat hebben wij genoten van deze prachtige B&B! Overal is tot in de puntjes over nagedacht, wat het een heerlijk ontspannen vakantie maakt. Leuke tips van Carlo en Ronald voor bezoekjes aan een stad en plekken om te eten. Daarnaast veel geleerd over het Spaanse leven, tijdens de lekkere gezamenlijke diners bij het haardvuur. We raden dit verblijf absoluut aan, waarbij een auto wel een must is.

Datum van verblijf: april 2022

Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van onze Bed & Breakfast. Een plekje zoals het onze vindt je niet in de stad dus inderdaad is een auto noodzakelijk! ¡Hasta Pronto! Carlo & Ronald

Beoordeeld op 25 maart 2022

Onze wens was een rondreis door Andalusië en grotendeels werd dit helemaal door Don Carlos geregeld. Ze werken samen met andere B&B's in deze regio die beheerd worden door Nederlanders en Belgen. Ze zorgden voor een (gloednieuwe) huurauto en tickets voor bijvoorbeeld het Alhambra en de Camanito del Rey. Ook reserveerden ze een fietstocht in Malaga voor ons. Toen we onverwacht net voor vertrek naar Spanje onze reis een aantal dagen moesten verzetten, stelden zij zich zeer flexibel op en zorgden dat alles zonder meerkosten werd aangepast. Carlo en Ronald hebben een B&B op een mooie locatie op een half uurtje van Malaga. Het ontbijt was uitgebreid en lekker en bij het avondeten hebben we zitten smullen. Don Carlos is echt een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2022
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2022

Wij en onze collega's proberen onze gasten te ontzorgen zodat het vanzelf een ontSpan-je wordt. Dank je wel voor julie mooie complimenten. ¡Hasta pronto!

Beoordeeld op 24 maart 2022

Wat een geweldige B&B hebben jullie , alles klopt . Lokatie, ontvangst , kamers , eten, gastvrijheid , tips en tricks .
We hebben erg genoten van ons verblijf bij jullie, een heerlijke uitvalsbasis om Andalucia te verkennen mede dankzij de tips die we kregen over de plaatsen en restaurantjes die we konden bezoeken in de omgeving
We komen zeker nog een keertje terug

Bedankt

Groetjes Carl & Simone

Datum van verblijf: maart 2022

Dank je wel voor jullie complimenten, ook wij hebben genoten van jullie verblijf waar jullie 2 jaar op hebben moeten wachten door covid. ¡Hasta Pronto!

Beoordeeld op 28 december 2021

Wij hebben genoten deze dagen in het prachtige B&B van Carlo en Ronald. De ligging is prachtig in de bergen op 25 autominuten van Malaga. Alles wordt door Carlo en Ronald uitstekendonderhouden en ook het gastheerschap zijn vervullen zij op een uitstekende manier. Zij regelen een huurauto, entreebewijzen voor bezienswaardigheden. Ook verzorgen zij een heerlijk ontbijt en doordeweeks kan je ook voor een voortreffelijk diner aan tafel aanschuiven.

Datum van verblijf: december 2021