Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Uitstekend bezoek gehad op een hele mooie plek! Zowel de kamers als de tuin worden erg netjes onderhouden. We hebben heerlijk gegeten en leuke avonden gehad met gezellige gastheren! Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2020

Hola Anouk, dank je wel voor je leuke reactie en mooie complimenten. Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf in onze Bed & Breakfast. Tot een volgende keer!

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Recent zijn wij met onze familie te gast geweest bij Casa don Carlos, het verblijf was geweldig te noemen. De plek is magisch, de inrichting klopt en de kamers tot in de puntjes verzorgd. Tips over de omgeving, heerlijk eten en een prachtig uitzicht maakte het totale plaatje af. De gastvrijheid en gezelligheid van de gastheren maakt dat het voelt als thuiskomen bij Casa don Carlos. Wij gaan zeker terug en laten iedereen die een mooie vakantieplek zoekt weten dat ze zeker een verblijf bij Casa don Carlos moeten boeken. Niets dan lof, bedankt voor een prachtige vakantie!

Datum van verblijf: juli 2020
Carlo van den nieuwenhuijzen, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Hola, elke keer zijn we blij met een review zoals deze. Fijn dat jullie zo genoten hebben van onze Casa, zelfs onder de "nieuwe normaal" voorschriften. Groetjes en tot een volgende keer...

Beoordeeld op 20 juli 2020

We zijn met ons gezin 6 dagen bij B&B Casa Don Carlos geweest. Ieder koppel had een fijne kamer met eigen badkamer. Het bed was goed en het is fijn dat er een airco aanwezig is voor de warme nachten. De ontvangst was al helemaal top! Een kopje koffie met iets lekkers. Even bijkletsen (want mijn ouders zijn hier al vaker geweest) en daarna de bikini aan en even lekker plonzen in het prachtige zwembad! Indien gewenst kan je iedere avond genieten van Carlo zijn heerlijke kookkunsten. Wil je ergens naartoe? De mannen geven je een route, goede informatie en nog een paar aanraders voor een goed restaurantje mee. Alles was heel relaxt. Zoals ik al vertelde zijn mijn ouders hier al eerder geweest en ik snap nu waarom ze terug blijven komen :) Het is echt een plek om even bij te komen en in de watten gelegd te worden. Ik kan niks anders zeggen dan: AANRADER!!

Datum van verblijf: juli 2020

Hola, dank je wel voor je mooie review, we waren blij jullie als eerste gasten na de lockdown te mogen ontvangen, wat hebben we hierna uitgekeken. Ondanks alle maatregelen proberen we onze gastvrijheid en gemoedelijkheid te waarborgen. Tot een volgende keer!

Beoordeeld op 29 februari 2020

Voor de 2e keer terug geweest naar de b&b van Carlo en Ronald. Ook nu zijn we op deze mooie plek weer in de watten gelegd en ontzorgd voor wat betreft auto-/en motorhuur en de fietsexcursie in Malaga. We hebben genoten van de fijne ontbijtjes in de zon op het fraaie terras en de kookkwaliteiten van Carlo. Beiden hebben het gastheerschap helemaal in de vingers; chapeau! We komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: februari 2020
CasaDonCarlos, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Dit maakt ons weer blij... want hier doen we het voor! Tevreden gasten die genoten hebben van onze service. Nog bedankt voor het mooie filmpje wat we intussen op de website hebben geplaatst. Graag tot ziens... Carlo & Ronald

Beoordeeld op 20 februari 2020

Niet echt gezellig. We moesten veelvuldig aanhoren hoe goed het stel was en hoe goed de een kon koken en de ander kon schoonmaken.: “oh oh oh, wat is het hier gezellig”. Niet dus. Veel monologen en geen dialoog met ons. Weinig aandacht voor de gasten en veel aandacht voor zichzelf dus.

Datum van verblijf: september 2019
CasaDonCarlos, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Beste Peter666666 (??), verbaasd hebben wij je review gelezen, je vorige review is door TripAdvisor verwijderd omdat hij niet voldeed aan de eisen waaraan een normale review moet voldoen. Helaas is je gebruikte naam niet je echte naam zodat wij niet kunnen zien of je wel echt bij ons hebt verbleven. Zeker omdat je deze review 5 maanden na je verblijf bij ons (?) schrijft. Wij kunnen er niets aan doen dat gasten over ons praten en zullen zeker niet dit over ons zelf zeggen. Zou het waar zijn dan betreuren wij dat je dit gevoel hebt overgehouden maar dan staat die beoordeling los van de waarde die je geeft aan de kamers en de slaapkwaliteit of andere service. Het zou je sieren als je met een rechtstreekse email of telefoontje ons duidelijkheid zou geven van je negatieve gevoel. Dan zouden wij misschien de situatie herkennen. Wij zijn blij met alle onderstaande reviews die duidelijk een ander beeld geven en nee! Wij schrijven onze reviews niet zelf als antwoord op je vorige review. Ronald en Carlo