Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreams
FindHotel
Beoordeeld op 22 november 2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Casa don Carlos. Alles wordt door Carlo en Ronald tot in de puntjes geregeld. Prachtige en schone kamers met een goed bed, heerlijk en uitgebreid ontbijt met vruchten uit eigen tuin en een restaurantwaardig diner in de avond. Jullie tips over bezienswaardigheden en de daarbij behorende routebeschrijvingen incl. parkeeradviezen waren super, dit bespaart je veel tijd. Een echte aanrader is de rondleiding in de olijffabriek Aceites Molisur. Wij komen graag nog eens bij jullie terug!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 23 september 2018

In juni verbleven wij een aantal dagen met ons gezin bij dit fantastische B&B. Van ontvangst tot vertrek hebben wij genoten van de gastvrijheid van Carlo en Ronald. Allereerst is het bewonderingswaardig hoe de 2 gastheren het B&B met z'n 2-en zo bijzonder goed onderhouden. De tuin is mooi groen en staat vol met prachtige bloemen, de kamers zijn brandschoon en het zwembadwater kraakhelder.
We werden welkom geheten door Ronald, die ons meteen een drankje en een hapje aanbood en vertelde over het B&B en de omgeving. Elke doordeweekse avond kan je aanschuiven bij het diner, waarbij Carlo restaurantwaardige gerechten voorschoteld. Echt een aanrader! Beiden heren hebben er letterlijk alles aan gedaan om ons verblijf onvergetelijk te maken; er werd rekening gehouden met dieetwensen, reserveringen in het weekend bij restaurants werden voor ons gemaakt en de heren brachten ons zelfs naar het restaurant zodat we een borreltje konden drinken. Zoals de titel al zegt; gastvrijheid 3.0! Bedankt dat we zo onbezorgd hebben kunnen genieten van deze prachtige plek en hopelijk tot ziens! Groetjes van de familie Tiebosch

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Een prima locatie die extra cachet krijgt door de fijne en vooral persoonlijke aandacht van Ronald en Carlo. Alles tot in de puntjes verzorgd en er wordt niets aan het toeval overgelaten. Eten en kamers zijn top. Echt genieten in deze fraaie B&B.

Datum van verblijf: september 2018
CasaDonCarlos, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Dank je wel voor jullie mooie beschrijving van "het goede gevoel". Intussen al weer 13 jaar met plezier, elk dag weer. tot een volgende keer!

Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooie B&B op een mooie locatie met een geweldige service van Ronald & Carlo. Er is een mogelijkheid om mee te eten, een absolute aanrader.
De locatie bied goede mogelijkheden voor dagtripjes, ook in dezen wordt je van alle info voorzien door de eigenaren.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooie lokatie,gastvrij ontvangen met een drankje. Kennis maken Carlo en Ronald daarna een rondleiding. Mooie kamers ,heerlijk eten,een paradijs op aarde. Een aanrader als je heerlijk tot rust wil komen.gaan eker nog een keer terug.

Datum van verblijf: juni 2018