Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreams
StayForLong
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Wauw, wat hebben wij weer mogen genieten van jullie gastvrijheid, kookkunsten en niet te vergeten de gezelligheid! Voor ons al de 3e keer op deze geweldige plek (niet voor niets) en hopelijk niet de laatste keer!
Het voelt als een warm bad! Aan alles is en wordt gedacht. Wij zeggen heel graag tot ziens en een ‘dikke merci’ voor Carlo en Ronald. Onze vakantie kon niet beter starten. Dank!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 16 juni 2018

Twee zeer betrokken gastheren die met passie hun bed en breakfast hebben opgezet. Je voelt je meer dan welkom en wordt vanaf de eerste minuut in de watten gelegd. Vriendelijk, belangstellend en kennis van de omgeving. Mooie schone kamers en heerlijk eten. Absoluut een sterke aanrader. Ga zeker nog eens terug.

Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier voor de derde keer, en het was wederom gewéldig.
Heerlijk uitgerust en verwend door Carlo en Ronald.
Genoten van het heerlijke eten wat Carlo klaarmaakt.
De kamers zijn fantastisch en de omgeving ook met name doordat de tips van de heren je naar allerlei leuke adressen sturen waar altijd wat te beleven valt.
Top dus.

Beoordeeld op 11 juni 2018

Het was heerlijk. De ontvangst geweldig. Mooie kamer en alles schoon. Je kan heerlijk relaxen, prachtig terras, zwembad, huiskamer, zitkamer en een fantastisch uitzicht. Goed verzorgd ontbijt en alle informatie die we maar wenste als we erop uit trokken. In een woord geweldig.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 10 juni 2018

Super weekje gehad in Casa Don Carlos. Gastvrij onthaal, schone praktisch ingerichte kamers en zeer goede verzorging. De eigenaren staan altijd voor je klaar met adviezen voor trips in de omgeving en 's avonds kun je lekker aanschuiven voor een zeer smakelijke maaltijd. Was genieten!