Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier voor de derde keer, en het was wederom gewéldig.
Heerlijk uitgerust en verwend door Carlo en Ronald.
Genoten van het heerlijke eten wat Carlo klaarmaakt.
De kamers zijn fantastisch en de omgeving ook met name doordat de tips van de heren je naar allerlei leuke adressen sturen waar altijd wat te beleven valt.
Top dus.

Beoordeeld op 11 juni 2018

Het was heerlijk. De ontvangst geweldig. Mooie kamer en alles schoon. Je kan heerlijk relaxen, prachtig terras, zwembad, huiskamer, zitkamer en een fantastisch uitzicht. Goed verzorgd ontbijt en alle informatie die we maar wenste als we erop uit trokken. In een woord geweldig.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 10 juni 2018

Super weekje gehad in Casa Don Carlos. Gastvrij onthaal, schone praktisch ingerichte kamers en zeer goede verzorging. De eigenaren staan altijd voor je klaar met adviezen voor trips in de omgeving en 's avonds kun je lekker aanschuiven voor een zeer smakelijke maaltijd. Was genieten!

Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer gastvrij en gemoedelijk,
lekker rustig nette en schone kamers. Als men wil kun je s'avonds aanschuiven bij het diner, ook hebben ze tips waar mijn goed kan eten in het centrum. Veel info voor de omgeving

Beoordeeld op 3 mei 2018

Onze eerste kennismaking met Andalusië, en dan meteen bij "Don Carlos" ! Dat was een schot in de roos ! We waren onbekend en kregen van Carlo en Ronald veel informatie. Ze runnen een fantastisch mooie B&B met mooie schone kamers, op een geweldige plek, slechts zo'n 30 km van Malaga. Altijd tijd voor een praatje en een heerlijk uitgebreid en overwegend "home-made" ontbijt. Op veel dagen in de week wordt er ook gelegenheid geboden om 's avonds mee te eten en at is ook een aanrader. Overdag altijd gelegenheid om een drankje te nuttigen. Tot slot: Carlo en Ronald kunnen ook bemiddelen bij activiteiten. Via hen deden we mee aan een 3 uur durende stadsfietstoer door Malaga, onder NL begeleiding (€ 25,- p.p.). Zeker doen !!

Datum van verblijf: april 2018