Beoordeeld op 10 juni 2018

Super weekje gehad in Casa Don Carlos. Gastvrij onthaal, schone praktisch ingerichte kamers en zeer goede verzorging. De eigenaren staan altijd voor je klaar met adviezen voor trips in de omgeving en 's avonds kun je lekker aanschuiven voor een zeer smakelijke maaltijd. Was genieten!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer gastvrij en gemoedelijk,
lekker rustig nette en schone kamers. Als men wil kun je s'avonds aanschuiven bij het diner, ook hebben ze tips waar mijn goed kan eten in het centrum. Veel info voor de omgeving

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 mei 2018

Onze eerste kennismaking met Andalusië, en dan meteen bij "Don Carlos" ! Dat was een schot in de roos ! We waren onbekend en kregen van Carlo en Ronald veel informatie. Ze runnen een fantastisch mooie B&B met mooie schone kamers, op een geweldige plek, slechts zo'n 30 km van Malaga. Altijd tijd voor een praatje en een heerlijk uitgebreid en overwegend "home-made" ontbijt. Op veel dagen in de week wordt er ook gelegenheid geboden om 's avonds mee te eten en at is ook een aanrader. Overdag altijd gelegenheid om een drankje te nuttigen. Tot slot: Carlo en Ronald kunnen ook bemiddelen bij activiteiten. Via hen deden we mee aan een 3 uur durende stadsfietstoer door Malaga, onder NL begeleiding (€ 25,- p.p.). Zeker doen !!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 10 april 2018

Alles was geweldig, kamer, eten en de service. Service was geweldig van Johan en Carlo. Mijn echtgenote is ziek geworden tijdens ons verblijf bij casa don Carlos. Johan was het niets teveel om met ons mee te gaan naar het ziekenhuis. Gelukkig kon hij alles voor ons vertalen. Was een grote geruststelling. Ze wisten heel veel van de omgeving. Ook hadden zij overal beschrijvingen van hoe je ergens moest komen. Tevens kan Carlo lekker koken. In 1 woord gewoon een super b en b.

Kamertip: Alle kamers waren perfect, kamer met eigen douche en wc
Datum van verblijf: april 2018
CasaDonCarlos, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Beste Mariska en Gerard, dank je wel voor jullie reaktie. Het welzijn en het gevoel van gastvrijheid van onze gasten behoort tot onze kerntaken en vinden dit gewoon normaal. We hopen dat Gerard weer snel is herstelt... Groeten van Ronald (Johan :-) )en Carlo

Beoordeeld op 23 maart 2018

Maar twee nachten geweest, was veel te kort. We voelden ons er meteen thuis.
Ook fijn dat je s avonds mee kan eten. Leuk nagepraat aan tafel met de andere gasten.
Er zijn daar zoveel mogelijkheden om met je huurauto erop uit te gaan. Echt vakantie

Datum van verblijf: maart 2018
CasaDonCarlos, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2018

Fijn dat jullie al snel het thuisgevoel hadden, want dat is wat wij graag bereiken!
Dank je wel voor deze beoordeling. en tot de volgende keer....
groet Carlo en Ronald