23 maart 2018 beoordeeld

Maar twee nachten geweest, was veel te kort. We voelden ons er meteen thuis.
Ook fijn dat je s avonds mee kan eten. Leuk nagepraat aan tafel met de andere gasten.
Er zijn daar zoveel mogelijkheden om met je huurauto erop uit te gaan. Echt vakantie

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
CasaDonCarlos, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Fijn dat jullie al snel het thuisgevoel hadden, want dat is wat wij graag bereiken!
Dank je wel voor deze beoordeling. en tot de volgende keer....

27 februari 2018 beoordeeld

Geweldige locatie, hartelijk ontvangst, lekker eten en een heel goed bed. Vanaf deze locatie kan je makkelijk met de auto naar Mallaga, Marbella, Ronda enz. Het heeft alles wat je nodig hebt om er even tussen uit te gaan.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Dank je wel voor jullie mooie beoordeling, Daar doen we het voor!
groetjes en tot een volgende keer wanneer je FF-nix wilt doen...

27 februari 2018 beoordeeld

Zonder al te veel verwachtingen vertrokken wij twee weken geleden naar deze plek. En wauw, alles klopt aan deze B&B: vriendelijke gastheren die precies weten wat ze doen, de kamers zijn spic en span, zien er mooi uit, de bedden liggen heerlijk, het gezellige woonkamertje waar het je aan niets ontbreekt, het uitgebreide ontbijt met prachtig uitzicht zittend in de opkomende zon, het diner bereid door Carlos, de goede tips over de omgeving/ mooie routes/ restaurants. Over ALLES is goed nagedacht en je merkt duidelijk dat deze heren hart hebben voor hun o zo fijne plekje. Dit zorgt ervoor dat je een heerlijk verblijf hebt in deze B&B. Absolute aanrader dus! Ronald en Carlo, bedankt voor een onvergetelijke laatste vakantie met z'n tweetjes, voor de baby komt!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben op jullie laatste vakantie met z`n tweeën, Veel succes de komende tijd.

Wat een geweldige B&B.
De beide gastheren Carlo en Ronald verzorgen een totaalplaatje wat klinkt als een klok. Hun horecaervaring speelt hier zeker in mee.
Werkelijk niets is aan het toeval overgelaten. Je hebt hun volle aandacht vanaf het eerste contact en dan voel je je ook meteen welkom en dat gevoel wordt bevestigd als je daadwerkelijk arriveert.
Werkelijk aan alles is gedacht zoals uitgebreide routebeschrijvingen vanaf vliegveld naar de B&B en naar alle bezienswaardigheden in de wijde omgeving.
Van maandag t/m vrijdag een uitstekende kok aan het werk voor het afwisselende menu en alle morgens het uitgebreide ontbijt met het eitje naar keuze hard of zacht.
Nog iets te wensen: vraag het aan Carlo of Ronald en het wordt geregeld.
Tip: kijk eens op de website, duidelijker kan het niet.
We gaan hier zeker nog meerdere malen naar terug want beter vind je het niet.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Hier krijgen wij rode oortjes van!
Dank je wel voor jullie mooie woorden, we doen ons best!

groetjes Carlo en Ronald

25 februari 2018 beoordeeld

Voor de 1e keer verbleven bij Casa don Carlos. We dachten een b&b geboekt te hebben, maar dit bleek in de praktijk een verwenarrangement te zijn! We zijn door Carlo lekker in de watten gelegd met mooie ontbijten in het zonnetje op het terras en allerlei tips voor de omgeving. Carlo is ook een topkok; we hebben onze vingers afgelikt bij zijn diners. Tenslotte: fantastisch motorrijden in de omgeving van Alhaurin el Grande! We gaan zeker nog een keer terug!

Kamertip: Kamer is niet super groot; maar Casa don Carlos beschikt over een gezamenlijke huiskamer en groot terras waar het aangenaam toeven is.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Ja ontbijt op het terras in februari dat is inderdaad mogelijk, fijn dat jullie hebben genoten van het motorarrangement.
tot een volgende keer...