ALEGRIA Alhaurin Golf Resort(Alhaurin el Grande)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 151 per nacht.

Hotel La Palmera(Alhaurin el Grande)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Casa de Orange(Alhaurin el Grande)
  • Gratis parkeren
B&B Cortijo Andaluz(Alhaurin el Grande)
  • Zwembad
Apartamentos Casa Sardina(Alhaurin el Grande)
Zie aanbieding
Finca La Mota Country Inn(Alhaurin el Grande)
  • Gratis parkeren
B&B Casa Rural Finca los Arcos(Alhaurin el Grande)
27 februari 2018 beoordeeld

Zonder al te veel verwachtingen vertrokken wij twee weken geleden naar deze plek. En wauw, alles klopt aan deze B&B: vriendelijke gastheren die precies weten wat ze doen, de kamers zijn spic en span, zien er mooi uit, de bedden liggen heerlijk, het gezellige woonkamertje waar het je aan niets ontbreekt, het uitgebreide ontbijt met prachtig uitzicht zittend in de opkomende zon, het diner bereid door Carlos, de goede tips over de omgeving/ mooie routes/ restaurants. Over ALLES is goed nagedacht en je merkt duidelijk dat deze heren hart hebben voor hun o zo fijne plekje. Dit zorgt ervoor dat je een heerlijk verblijf hebt in deze B&B. Absolute aanrader dus! Ronald en Carlo, bedankt voor een onvergetelijke laatste vakantie met z'n tweetjes, voor de baby komt!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
CasaDonCarlos, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben op jullie laatste vakantie met z`n tweeën, Veel succes de komende tijd.
groet Carlo en Ronald

27 februari 2018 beoordeeld

Wat een geweldige B&B.
De beide gastheren Carlo en Ronald verzorgen een totaalplaatje wat klinkt als een klok. Hun horecaervaring speelt hier zeker in mee.
Werkelijk niets is aan het toeval overgelaten. Je hebt hun volle aandacht vanaf het eerste contact en dan voel je je ook meteen welkom en dat gevoel wordt bevestigd als je daadwerkelijk arriveert.
Werkelijk aan alles is gedacht zoals uitgebreide routebeschrijvingen vanaf vliegveld naar de B&B en naar alle bezienswaardigheden in de wijde omgeving.
Van maandag t/m vrijdag een uitstekende kok aan het werk voor het afwisselende menu en alle morgens het uitgebreide ontbijt met het eitje naar keuze hard of zacht.
Nog iets te wensen: vraag het aan Carlo of Ronald en het wordt geregeld.
Tip: kijk eens op de website, duidelijker kan het niet.
We gaan hier zeker nog meerdere malen naar terug want beter vind je het niet.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Hier krijgen wij rode oortjes van!
Dank je wel voor jullie mooie woorden, we doen ons best!

groetjes Carlo en Ronald

25 februari 2018 beoordeeld

Voor de 1e keer verbleven bij Casa don Carlos. We dachten een b&b geboekt te hebben, maar dit bleek in de praktijk een verwenarrangement te zijn! We zijn door Carlo lekker in de watten gelegd met mooie ontbijten in het zonnetje op het terras en allerlei tips voor de omgeving. Carlo is ook een topkok; we hebben onze vingers afgelikt bij zijn diners. Tenslotte: fantastisch motorrijden in de omgeving van Alhaurin el Grande! We gaan zeker nog een keer terug!

Kamertip: Kamer is niet super groot; maar Casa don Carlos beschikt over een gezamenlijke huiskamer en groot terras waar het aangenaam toeven is.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Ja ontbijt op het terras in februari dat is inderdaad mogelijk, fijn dat jullie hebben genoten van het motorarrangement.
tot een volgende keer...

27 november 2017 beoordeeld

Opnieuw een weekje bij Carlo en Ronald. Gastheren die goed aanvoelen wat belangrijk is voor hun gasten. Gastheren die goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden, bezienswaardigheden etc. Dit alles op een prachtige locatie, in een mooie omgeving. Mooie, nette en zeer schone kamers! Dit was voor ons zeker niet de laatste keer. Het zijn toppers.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De B&B Casa don Carlos opnieuw bezocht voor een verblijf van 4 dagen. Het voelt als thuiskomen! Ook deze keer weer genoten van iedere seconde. Genoten van de enorme gastvrijheid, het fantastische uitzicht, het lekkere eten, de fijne kamer, de gezelligheid, de rust en de mooie omgeving. Kortom, het ontbreekt je daar aan niets! Het waren fantastische dagen. En weer zeggen we, we komen terug!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner