11 september 2017 beoordeeld

Heerlijke vakantie in Casa Don Carlos. Prachtig wat Ronald & Carlo van deze plek gemaakt hebben. Zeer attente gastheren die alles tot in de puntjes hebben voorbereid : mooie knusse hoekjes, lekker eten, prachtige zwembadomgeving, roadmaps voor verschillende uitstappen,... het ontbreekt je bij Don Carlos werkelijk aan niks. Zalig genieten !

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
CasaDonCarlos, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2017

Fijn dat jullie hebben genoten van jullie vakantie, wij ook van jullie gezelschap!

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige B&B mooie locatie, schone fijne kamers waar het je aan niets ontbreekt, Ronald en Carlo zijn twee geweldige gastheren s.ochtends een heerlijk ontbijt met lokale verse producten. Savonds kun je heerlijk mee eten en genieten van de kookkunst van Carlo

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
CasaDonCarlos, General Manager van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2017

Dank je wel voor deze mooie woorden, het blijft voor ons ook nog elke keer genieten aan tafel met onze gasten.

8 september 2017 beoordeeld

Guesthouse Casa Don Carlos een Bed & Breakfast met de service van een 5 sterrenhotel.
Al meteen bij aankomst een hartelijk ontvangst met een heerlijk bakje koffie, nadat we lekker tot rust waren gekomen van onze vliegreis kregen we een uitgebreide rondleiding en werd zeer goed uitgelegd waar alles te vinden was.
Elke morgen een heerlijk ontbijt met voldoende keuze o.a. diverse soorten eigen gemaakte jam, een ei naar keuze gebakken of gekookt en ook nog naar je eigen voorkeur.
Na het ontbijt werd gevraagd of men nog uitstapjes wilde maken die dag en als je aangaf waar je naar toe wilde had men een uitgebreide routebeschrijving met interessante punten onderweg. Deze routebeschrijving werd ook nog een uitgebreid mondeling toegelicht.
Vijf dagen per week (niet in het weekend) kan men gebruik maken van het verrassingsdiner, alle dagen dat we hebben gegeten bij Carlo & Ronald hebben we verrassende, maar altijd heerlijke gerechten gehad. Ook het gezamenlijk eten met de andere gasten is heel gezellig.
Als men ooit dit gedeelte van Andalusië wil gaan bezoeken dan is Bed & Breakfast Casa Don Carlos zeker een aanrader.
Wij hebben een fantastische week gehad.

Kamertip: Standaard kamer is al heel perfect
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
CasaDonCarlos, Eigenaar van B&B Guesthouse Casa Don Carlos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2017

Hallo Renè. Dank je wel voor deze leuke review, het weerspiegeld alles wat wij belangrijk vinden. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Tot een volgende keer, groeten Carlo & Ronald

2 september 2017 beoordeeld

Op een bijzonder professionele wijze, maar altijd in combinatie met het volledig behouden van het warme thuis gevoel, weten zij in korte tijd je volledig in te pakken. Deze kennismaking met dit deel van Spanje is mede door hun inzet volledig geslaagd.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Dank je wel voor deze mooie review, het is uiteindelijk jullie vakantie en daarom is het belangrijk om een goede balans te houden tussen ons en onze gasten. Met vriendelijke groet Carlo & Ronald

22 augustus 2017 beoordeeld

Onze vakantie mogen starten en eindigen op deze geweldige locatie!
Na al ooit eerder zo te hebben genoten bij Casa Don Carlos was het voor ons wel heel gemakkelijk kiezen waar wij naartoe wilde gaan. Het ontbreekt daar werkelijk aan helemaal niets...Carlo en Ronald zijn twee top gastheren welke zorgen dat je verblijf weer onvergetelijk wordt. Heerlijk eten, zeer goede locatie, erg hygiënisch en echte Brabantse gezelligheid.
Wij zeggen gewoon weer: 'tot ziens!'

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner