28 mei 2018 beoordeeld

Prachtige tuinen, prachtige kamers, alles kraaknet! Yvette kookt heel lekker en was heel flexibel ondanks onze late aanvraag voor diner, wat we echt apprecieerden. Ik voelde mij niet lekker en Yvette heeft aangepast bordje gemaakt met verse muntthee. Heel lief! De eigenaars hebben heel veel smaak qua interieur en tuin. Heel professioneel. De paardjes beneden maakten het verblijf voor mij perfect! Ferry en Yvette, ik kom eens terug met mijn ventje. ;-)

Kamertip: Alles is perfect!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
4 mei 2018 beoordeeld

Onze laatste avond bij Cortija Andaluz. Een uitstekende keuze. Heerlijk rustige locatie maar prachtig gelegen. Mooie tuin met veel hoekjes, heerlijk geurende planten en bomen vol sinaasappels, citroenen en avocado’s. Fijn appartement met balkon.
We hadden geboekt met ontbijt. Dit was ook erg goed verzorgd.
Cortija Andaluz ligt op een half uurtje van Malaga, een mooie stad maar heerlijk om buiten in de rust te verblijven. Er waren nog weinig gasten zodat we het zwembad bijna voor onszelf hadden. Alleen maar positief.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde keer met de kindjes teruggeweest en weer wilden ze niet weg. Appartement Jazmin is perfect voor gezinnen, ruim en comfortabel! Bedankt voor de heerlijke tijd weer en tot de volgende keer!!!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden veel geluk, we werden ge-upgrade naar het huis, met keuken, 2 slaapkamers, woonkamer met kacheltje, 2 badkamers, en meerdere terrassen. We hadden slecht weer dus het kacheltje in de woonkamer was heerlijk. De douche aan de slaapkamer is het mooist, echter alles wordt wel nat wanneer je onder de douche staat. De sinaasappels in de boomgaard zijn zelf te plukken en heerlijk om uitgeperst te drinken. Allles is vast nog mooier met een zonnetje erbij.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in de gastenvleugel van de Finca met 3 kids. Supermooie locatie met gastvrij onthaal, lekker ontbijt en veel privacy. De villa voelde aan als privé villa met mooie tuin en dito zwembad. Málaga, Mijas en stranden op half uurtje rijden...

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie