“Aanrader ”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende kwaliteit, mooie presentatie, zeer ontspannen sfeer en zeer vriendelijke bediening zijn de woorden die bij me opkomen.

11 september 2018 beoordeeld

Aanrader, heel aangenaam terras en heerlijke gerechten. Gedineerd met vrienden op een zomers avond on de bomen - heelrijk.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2018
9 september 2018 beoordeeld

zeer goede service perfect eten en zeer goed betaalbaar
prijs kwalieit super als we in de streek nog eens zijn gaan we zeker terug
perfect nederlandstalige bediening

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de buurt bent van Alhaurin el Grande raad ik iedereen aan om hier een vorkje te gaan prikken. Heerlijk gegeten op een mooie binnenplaats. Ruime plaatsen voor de tafels. Misschien eerst reserveren, het is er best wel druk, maar dat zegt misschien ook wel iets.

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gedineerd in een geweldige ambiance. Heerlijke gerechten, niets Spaans aan, maar absolute aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Santiago's Kitchen bekeken, bekeken ook

Alhaurin el Grande, Costa del Sol

In Santiago's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!