“Een bijzonder restaurant”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Het was een prettige verrassing om hier te eten, mede door het weer waardoor 's avonds in de binnentuin kon worden gegeten. Kundige en prettige bediening die ons goed hielp een keuze te maken uit de gerechten en bijpassende wijnen. Het restaurant heeft een keuken op hoog niveau en de verfijnde gerechten werden stijl- en smaakvol opgediend.
Wij kunnen dit restaurant warm aanbevelen!

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week aangenaam verrast en zeer lekker diner. Zeer smaakvolle en mooie verfijnde schotels. Een iets beperkte kaart doch beter zo dan iets opgewarmd. Mooie wijnkaart en uiterst vriendelijke bediening (zowel in het Nederlands als in het Engels), de baas komt steeds zien of alles naar wens verloopt.Wij komen zeker terug, op voorhand reserveren is zeker aan te raden.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben laatste avond hier gegeten op advies B&b casa d' Orange.
Prachtige gerechten en zeer stijlvol opgemaakt.
Fantastische smaakexplosie voor zowel voor-als hoofdgerecht.
Bediening netjes en kundig in stijl van restaurant.
Kortom absolute aanrader om hier te gaan eten.

2 mei 2018 beoordeeld

Onze eerste avond in Alhaurin el Grande belden we naar Santiago’s kitchen om te reserveren, het leek al vol te zijn en we wilden dan voor een andere avond reserveren. We zouden binnen 5 minuten worden tereug gebeld en dat gebeurde ook. We konden toch dezelfde avond terecht. Heerlijk gegeten, 3 gangen. Zeer prettige bediening en tips voor de omgeving gekregen.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de recensies met hoge verwachtingen uit eten gegaan. Was echt heel goed. Vooraf een pasteitje, daarna eend. Dessert was ook uitmuntend. Prachtig geserveerd.

Reizigers die Santiago's Kitchen bekeken, bekeken ook

Alhaurin el Grande, Costa del Sol

In Santiago's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!