“Ronduit fantastisch vakantieverblijf!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van CASA HALCON

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

pauldegra ...
Oudenaarde, België
“Ronduit fantastisch vakantieverblijf!”
Beoordeeld op 3 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Het was voor ons het vierde jaar op rij dat we deze fenomenale vakantielokatie voor twee weken hebben mogen beleven.
Casa Halcon staat voor optimaal genieten in een rustige setting met alle moderne voorzieningen: Perfect functionerende airconditioning, 4 slaapkamers met elk hun eigen badkamer,
verschillende terrassen, prachtig zwembad met ruime poolhouse, volledig uitgeruste keuken, luxueuze stoelen en ligzetels, ...
Wekelijks worden badgoed en lakens verschoond, alsook wordt 2 maal per week het zwembad onderhouden. Alles ligt kraaknet en de voorzieningen zijn van die aard dat je je werkelijk nergens over hoeft te bekommeren.
Je wordt opgehaald aan de luchthaven en als toetje is bij aankomst de ijskast gevuld, zodat de vakantie onmiddellijk kan beginnen.

Wederom en topvakantie gehad; wij gaan volgend jaar terug!

Service
Pluspunten: Netheid
Minpunten: absoluut niets
Reisgroep: Tieners
Mensen met huisdieren
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
peterM307 ...
Ieper (Ypres), België
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“rust in alle luxe”
Beoordeeld op 25 augustus 2015 voor een verblijf in augustus 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

super mooie en kraaknette villa voorzien van alle luxe; een echte aanrader voor wie wilt uitrusten , grootwarenhuis op 10min rijden .Bij aankomst frigo al lekker gevuld , klaar om te starten .Ruime nette kamers voorzien van elk hun eigen badkamer en handdoeken .

Reisgroep: Tieners
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“relax in luxe”
Beoordeeld op 26 november 2014 voor een verblijf in oktober 2014

Mooi, ruim verblijf , prima onderhouden.
Instant vakantiegevoel waar het zwembad en een opgevulde frigo bij aankomst zeker toe bijdragen.
Goede ontvangst en rondleiding .

Reisgroep: Partner

Niveau 5 bijdrager
67 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 28 nuttige stemmen
“Aangename kennismaking met Andalusië”
Beoordeeld op 5 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Voor de eerste maal op reis vertrokken naar Zuid-Spanje en qua accomodatie konden we niet beter getroffen hebben.
We werden opgewacht door Tony en kregen onmiddellijk een uitgebreide rondleiding. Het eerste wat ons opviel, was natuurlijk de gevulde frigo (mmmm flesje cava :-)
Het huis is voorzien van alle comfort: 4 mooie slaapkamers met elk een bijhorende badkamer, een relaxruimte, mooie grote ontbijtterras, het barbecuehuis aan het zwembad, petanque en pingpong gedeelte en de veelvuldige gemeubelde terrassen ....
Ziehier nog enkel sfeerfoto's van onze supervakantie...

Service
Pluspunten: alles, alles, alles was voorzien
Minpunten: Er waren lichte oneffenheden in het petanqueveld :-) (zodat ik altijd verloor :-))
Reisgroep: Vrienden
Beoordeeld op 2 mei 2014 voor een verblijf in april 2014

Reisgroep: Uitgebreide familie
Lyssa1990
Ronse, België
1 beoordeling
“Schitterende villa met fantastisch uitzicht en veel mogelijkheden dichtbij”
Beoordeeld op 14 maart 2014 voor een verblijf in februari 2014

Een vriendin en ik zijn samen vertrokken naar Malaga om er aan ons thesis te werken. Bij aankomst op de luchthaven werden we hartelijk ontvangen door Tony, die ons vervolgens naar het huis bracht en er ook nog een handige rondleiding gaf.

Ondanks dat het er in de maand januari niet zo goed weer is in Malaga, hebben we maar 2 dagen geen zon gehad en de laatste dag konden we zelf bruinen onder een temperatuur van 34 °C.
In het huis zelf was het moeilijk kiezen tussen de 4 mooie kamers met ingebouwde kasten en elk hun zeer nette badkamer. Omdat het in die periode snel donker is en behoorlijk fris in de avond, hebben we ruim gebruik kunnen maken van de TV en DVD faciliteiten. Ook de snelle wifi en de internetradio tot op het terras waren een tof aspect van de faciliteiten die er in het huis te vinden zijn.
In de straat van het huis was men een dag appelsienen aan het plukken voor de makt, als je het vraagt kan je er voor 5 euro, 10 kg appelsienen kopen en drink je heel de week de lekkerste fruitsap.

We hebben onderandere het gezellige en rustieke dorpje mijas bezocht, met nooit geziene uitzichten. Maar ook Malaga met zijn mooie winkelstraatjes en goedkope coctails aan de haven, heeft ons zeker kunnen bekoren.

Voor een eerste ervaring was het genieten en we zouden graag nog eens terugkeren.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 25-34
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren