“lekker eten”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 augustus 2017 beoordeeld

Vlotte bediening. Lekker eten. Het terras bevindt zich op straat wat soms storend kan zijn indien veel verkeer

17 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wijzelf vonden het 3x niks 2x kindermenu genomen 1 hamburger en 1 gewoon patat. Mijn man had de normale hamburger genomen alleen die kreeg hetzelfde portie als de kindermenu. 1 hamburger met 1 halve ui en 1 vinger sla echt letterlijk zo geen broodje met tomaat echt niks! Ik had zelf zalm die aan het zwemmen was in de saus. Niet echt ons eten duss.

1 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eten en sfeer
Je moet zeker de gordon blue bestellen
Geweldige saus
Spaanser krijg je het niet

7 januari 2015 beoordeeld

Leuke kaart, prima gerechten, goede prijs, komen ook veel Spanjaarden. Hoewel het terras aan de straat zit, kun je er toch erg leuk zitten. In de winter is het binnen bij de open haard lekker zitten. Goede steaks en de avocado voorgerechten zijn erg favoriet bij ons.

11 augustus 2014 beoordeeld

prima restaurant met een goede kaart en prima wijnkaart
de chateau briant was geweldig
daar rij je voor om

• Sfeer

Reizigers die Restaurante La Higuera bekeken, bekeken ook

Alhaurin el Grande, Costa del Sol

In Restaurante La Higuera geweest? Deel je ervaringen!