“Fantastisch!”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant! In een klein rustig straatje in Alhaurin El Grande! Fantastisch lekker eten! Super bediening door de baas! Vrouw in keuken, super chef ‍! Echt een topper, zeker eens langs gaan!

Hilario S, Propietario van Las Anforas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Muchas gracias por sus elogios,seguiremos trabajando para agradarles

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gelegen buiten traditionele restaurantboulevard. Mevrouw in de keuken en man doet de bediening. Wij aten de beste langoustines pil-pil en een mooi geitekaas slaatje als voorgerecht, nadien entrecote gerbera en secretie Verdi, beiden perfect gebakken, goed gekruid en smaakvol. Typisch Spaans restaurant waar ook de locale komen. Wij komen zeker terug.

Hilario S, Propietario van Las Anforas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Muchas gracias, nos sentimos muy honrados con su visita y sus halagos. Gracias

18 april 2016 beoordeeld

Heel leuk rustig typisch Spaans restaurant , super vriendelijke bediening !
Het eten was heel lekker en mooi gedresseerd . Zeker van de betere kwaliteit . Alles heel vers !

14 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant met heel lekker eten. Veel keuze maar toch vers.
Leuke bediening en heel vriendelijk!
Mooi terras in een rustige straat

19 november 2015 beoordeeld

Wij krijgen hier steeds meer restaurants waar we elke keer wel weer naartoe willen gaan. Dit was ook weer voortreffelijk!!!

Reizigers die Las Anforas bekeken, bekeken ook

Alhaurin el Grande, Costa del Sol

In Las Anforas geweest? Deel je ervaringen!