“Best B&B ever”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Finca Sonrisa
19 februari 2013 beoordeeld

We've been in several B&B's but this is the best ever. Apartments are well decorated, in red blue or yellow. Good beds, nice kitchen, good swimmingpool, perfect breakfast with fresh orangejuice or smoothie, fruit, different small breads, jam and cheese and ham. Good swimmingppol, perfect weather in februari and a lovely owner. Two very nice dogs who came and visit us but just we wanted it. A spectacular view from the apartment. Wifi was fine, in the blue apartment a little bit better dan in the blue. We've been here for a week, after that we went to Sevilla. After Sevilla we've decided to come back because we liked it so much.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

30 november 2012 beoordeeld

Wij hadden zo nu en dan regen, maar dat zijn juist de momenten dat je een B&B goed kunt beoordelen. Dit B&B is niet afhankelijk van het wel aanwezige schitterende uitzicht en dikwijls mooie weer.

Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest en vinden het jammer dat we maximaal een 10 kunnen waarderen.

Kamertip: Rij naar het treinstation en neem de trein naar het hartje van Malaga. Geen gedoe met parkeren. Heer ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2012, reisde met een partner
17 september 2012 beoordeeld

&B Finca Sonrisa was een toevallige keuze op de valreep gemaakt. Het bleek een gouden greep. Prachtige ligging net buiten het dorp op een heuvel en rondom de mooiste uitzichten, mooi huis met geweldige appartementen die super prive gesitueerd zijn (allen met eigen terras), een dagelijks zeer gevarieerd ontbijt, goed en schoon zwembad en een prachtige tuin. De appartementen zijn uitgerust met een volledige keuken. Ook is er een prachtige buitenkeuken beschikbaar (leuk om ff een lunch te bereiden met bv gamba's en verse knoflook en kruiden uit de moestuin) Dit alles wordt met liefdevolle aandacht en gulle lach gerund door topvrouw Joan. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

• Verbleef: September, 2012, reisde met een partner
15 september 2012 beoordeeld

Bij Finca Sonrisa stap je in de wereld van rust, ontspanning en gezelligheid.
De charmante gastvrouw heeft alles tot in de kleinste details verzorgd. Wij logeerde in de casita. Een huisje met prima voorzieningen zoals een keukentje, badkamer en een terras met uitzicht op de bergen. De finca ligt in een prachtige tuin met olijbomen, heerlijk ruikende kruiden; lavendel; bougainville; een moestuin............ De locatie is een prima uitgangspunt om Andalusië te verkennen. En wij komen zeker nog een keer terug!
Léon en Petra

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
24 augustus 2012 beoordeeld

Dit B&B is door Zoover in 2012 als beste beoordeeld en gewaardeerd. Wij onderschrijven dit volledig. We hebben in de afgelopen maanden in de directe omgeving meerdere B&B’s bezocht, maar deze staat met recht de beste en daarmee op de eerste plaats en laat de volgende Alhaurin B&B’s op de 10e, 17e en 22e plaats ver achter zich.

Binnen de definitie van een B&B kunnen we zeggen dat deze zijn geld meer dan waard is. Wij reizen al meer dan zeven jaar en maken veelal gebruik van een B&B en bekennen heel graag dat we de genoten gastvrijheid en kwaliteit overweldigend vinden. In alles TOP.

Ze zijn volgeboekt en daarom moesten wij verder reizen, maar over een maandje staan we weer op de stoep :) . Wij zijn op zoek naar een woning en gaan deze B&B gebruiken als permanente uitvalsbasis tot we iets gevonden hebben.

Trudy en Peter Custers

• Verbleef: Juli, 2012, reisde met een partner
26 oktober 2011 beoordeeld

Deze Finca wordt met heel veel charme en professionaliteit geleid door Joan. Voor gasten is te huur: een klein huisje, 2 kleine appartementen en een studio die smaakvol en mooi ingericht zijn en zij bieden veel comfort en hebben alle een ruim terras (het huisje rondom).
De ontvangst is allerhartelijkst en de aandacht ook verder buitengewoon prettig. Zeer fraaie buitenruimte: tuin, zwembad, terrassen met mooi meubilair en buitenkeuken. Uitzicht vooral naar achteren heel mooi.
Bij slecht weer is het gezellig ontbijten in de mooie serre van het hoofdhuis en een diner daar was ook bijzonder goed en er heerste een warme aandachtsvolle atmosfeer ook tussen de gasten onderling.

Kamertip: Het kleine huisje heeft rondom terras en men heeft ook meer uitzicht op de zeer fraaie tuin. De douc ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2011, reisde met een partner
20 juni 2011 beoordeeld

We kunnen er gewoon niets anders over schrijven.
De studio was uitstekend met iedere morgen op je eigen terras een uitstekend ontbijt.
Wat opvalt aan de Finca is dat alles er zo verzorgd uitziet.
Tot in de kleinste details is er over nagedacht. De tuin was een zee van bloemen in de periode (eind mei-begin juni) dat wij er vakantie hadden.
We hebben zelfs verse knoflook, aardappels, aardbeien en courgettes uit de moestuin gegeten.
Zeker een plek om terug te komen.

Verbleef: Juni, 2011, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Alhaurin el Grande bekeken
nr. 3 van 14 in Alhaurin el Grande
86 beoordelingen
op 2.0 km afstand
Bed And Breakfast Mirador Infinito
Bed And Breakfast Mirador Infini ...
nr. 5 van 14 in Alhaurin el Grande
26 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Finca Sonrisa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Finca Sonrisa

Adres: Camino las Minas 58-B, 29120 Alhaurin el Grande, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Alhaurin el Grande
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 12 bijzondere accommodaties in Alhaurin el Grande
Prijsklasse: € 88 - € 130 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Finca Sonrisa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?