“Mooie Casa campo op een perfecte locatie.”

Beoordeling van Cubo's Villa Lucia

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
39 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Mooie Casa campo op een perfecte locatie.”
Beoordeeld op 2 juli 2018 voor een verblijf in mei 2018

Villa Lucia is een mooi ruime Villa wij hebben hier 2 weken genoten,Teresa is een vriendelijke eigenaresse.
Zo kregen wij een kist vol net geplukte verse sinaasappels en verse eieren.
Op 5 minuten loopafstand van het centrum van Alhaurin el Grande.
Sinaasappelpers was defect maar Teresa kwam direct met een nieuwe aan :-)
Onze minpuntjes zijn het krakende vloer boven, als je beneden slaapt is dit erg gehorig, en er stond geen Kledingkast in de slaapkamer beneden.
De gietijzeren stoelen aan de grote tuintafel buiten zaten niet echt comfortabel, maar gelukkiger staan er ook ligbedden...
Onze vakantie is geslaagd, Gracias Teresa

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren