27 mei 2018 beoordeeld

We keken uit naar onze eerste ervaring met een B&B.
Eens we toegekomen waren, werden we warm ontvangen door Didier & Krista.
We voelden ons onmiddellijk welkom.
Het uitzicht is FANTASTISCH, de kamers zijn ruim en netjes verzorgd.
Het ontbijt was super, alles was ter beschikking, lekker vers fruitsap, verschillende huisbereide gerechten zoals confituren, lekkere fruitsalades met telkens wel een culinair extra-tje. Als ontbijt kan dit zeker tellen!
De kinderen hebben een fantastische vakantie beleefd aan het zwembad.
De B&B is perfect gelocaliseerd om leuke uitstappen te maken want er valt heel wat te beleven in de buurt.
Wij komen zeker terug!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Didier R, Owner van Bed And Breakfast Mirador Infinito, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie Andy
We zijn heel blij om dit te lezen, en verwelkomen jullie heel graag een volgende keer.

23 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden ons geen beter verblijf kunnen inbeelden! Mirador Infinito heeft zijn naam niet gestolen: het uitzicht vanop deze pittoreske berg is ronduit adembenemend! De omgeving is idyllisch, de kamers zijn prachtig en mooi verzorgd, de bedden zeer comfortabel! Komt daar nog eens bij dat de service die Didier en Krista bieden tot in de puntjes is met oog voor alle details!

Als je graag eens het paradijs op aarde wilt ervaren en wilt wegdromen in de Andalusische heuvels, dan moet je hier zijn!

Verbleef: januari 2018
Didier R, Owner van Bed And Breakfast Mirador Infinito, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Hartelijk bedankt voor deze hele mooie woorden Vera.
Het was een plezier om jullie als gasten bij ons gehad te hebben.
We kijken uit naar jullie volgende bezoek

20 mei 2018 beoordeeld

Zeer goede ontvangst door Didier en krista. B&B wat buiten het centrum gelegen doch hierdoor geniet het van een prachtig uitzicht.en is het s nachts zeer rustig. Mooie en vooral propere kamer met mogelijkheid om koffie of thee te maken en voor de zomer is er airco. Zeer lekker en gevarieerd ontbijt met steeds mogelijkheid voor een eitje en met dagelijks een "specialeke" van Didier. Dit is zeker een adres om eens terug te keren.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Didier R, Owner van Bed And Breakfast Mirador Infinito, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Hartelijk bedankt voor deze mooie woorden.
Onze gasten een onvergetelijke vakantie proberen aanbieden.
Daar doen we het voor.
Bedankt voor jullie bezoek, en hopelijk tot een volgende keer

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte plek onder de zon met een fantastisch uitzicht.
Zeer gezellige en propere kamer. Buitengewoon ontbijt en een zeer toffe babbel. Wij komen al jaren in Costa del sol maar hier is het echt een aanrader

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Didier R, Owner van Bed And Breakfast Mirador Infinito, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling Wim.
Het was fijn om jullie te leren kennen, en tot een volgende keer.

15 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben er een fantastische 4-daagse gehad met overheerlijk ontbijt met steeds een 'specialeke'. Ook het uitzicht tijdens het ontbijt is adembenemend. De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om je in de watten te leggen en je te laten genieten. Wij konden ook rekenen op hun zeer uitgebreide kennis van de streek. Ze nemen ook de tijd om je hierover te informeren zodat je de gezelligste plekjes van de streek leert kennen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ons verblijf was in één woord: TOP !

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Didier R, Owner van Bed And Breakfast Mirador Infinito, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Dank jullie wel voor deze mooie recensie.
Altijd tof als mensen een hele leuke tijd bij ons beleven.
Tot nog eens