Beoordeeld op 8 juni 2016 via mobiele applicatie

Modern hotel met helaas te smalle bedden voor een goede nachtrust. Wel uitstekende pubmeals en goede ontbijtservice. Goede tussenstop voor de rest van de tour met de Cliffs van Moher te gaan. Ligt dus uitstekend centraal voor de Wild Atlantic Way.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 november 2015

Het hotel heeft een fantastisch restaurant en een heel gezellige Ierse pub. De kamers zijn gewoon, niet echt gezellig. We keken uit op de parkeerplaats, die wel heel dichtbij was (op ca 1,5 meter stonden de auto's). Gelukkig reden er geen mensen weg.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 juni 2015

Een groot hotel, goede organisatie, zeer ruime kamers en....de locatie is geweldig.
Wordt ook gebruikt voor recepties, trouwfeesten.
Grote parkeerplaats en goed uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving: Cliffs of Moher, The Burren, Aillwee Cave.

Kamertip: Wij hadden een grote en zonnige hoeksuite.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 juli 2014

Hotel Armada ligt in een zeer mooie omgeving aan het water, maar je hebt zeker de auto nodig om de omgeving te verkennen. (Cliffs Of Moher) Het hotel zelf is mooi maar jammer genoeg kregen we een kamer die uitkeek op de verluchting. Zeer triestig. Gelukkig was het maar voor 1 nacht, maar het leek alsof we daarvoor gestraft werden. Een domper op het verblijf, want dit draaide een ganse nacht!
Het ontbijt was goed met groot buffet. Het onthaal was vriendelijk.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 6 juni 2013

Je voelt je meteen thuis in dit hotel. Mooie kamers, vriendelijk personeel. Goed eten, vooral de seafood chowder is perfect! Schitterende ligging met uitzicht op de oceaan. Ligt in een fantastisch natuurgebied.

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner